The One and Only
school
Saturday, March 20, 2010 • 3/20/2010 08:08:00 PM • 0 comments




sabtu. 20 mac 2010. 8:08 p.m

pelayaran yang penuh peristiwa~
hee..
tidak lame lagi peraturan bermula . sungguh malas rasanya hendak ke sekolah isnin ni. masuk je sekolah gerenti firstly, perhimpunan. kalau cikgu beri salam, kami jawab salam perlahan, mesti cikgu ..

"cuti dah seminggu, semangat lah ckit. asslamalaikum.."

cikgu akan beri salam semula. dan yang wajib sekali, pasti cikgu akan membebel sebab..

dapat paper.

so scary, takut sangat. ekonomi asas yang senang tu pon aku rasa teramat lah susah. ape lagi b.melayu . ish2.

kalau add math fail, cikgu suruh buat pembetulan 20 kali.

kalau sejarah fail, cikgu bagi rotan.

tapi kalau aku fail, bab2 ni, mesti malu gile lah. dah la student kat kelas aku tu sumenye terror2..


so aku tidak boleh nak online lagi. kate mummy aku " time sekolah tak boleh sentuh komputer"

okay la. "hujung minggu je.."

oh ya ! baru teringat lah, ..


haha, (bole plak) .. =.="

cikgu suruh baca novel harga remaja, teacher suruh buat vocabulary. epp!! apee daa.. baru teringat ? huh,. okay kawan ! kene siapkan homework yang berkurun tak buat tuh. haha.


salam :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa