The One and Only
masa itu emas
Monday, March 29, 2010 • 3/29/2010 05:21:00 PM • 0 comments

Di rumahku setiap hari bising. Meriah ? entah la, bising sgt. Kalau duduk dalam bilik, aman ckit. Hari ni aku siapkan homework. HAHA. Malas gile nk buat ohh, ni pon buat satu subjek je. English. Ekonomi, x siap lagi. Biar je lah. Peduli ape. Ee bosan oh jadi budak sekolah. Setiap hari bawak balik homework. Dulu rasa seronok sangat sekolah tapi form 4 ni, rasa malas sangat2 nak gi sekolah. Hari ni, aku tak datang sekolah sebab homework x siap. Tapi petang tu aku datng kawad. Balik kawad, time tu hujan lebat sangat. Hujan lebat, dengan angin yang kencang lagi. Memang nak jalan pun tak boleh. Angn tolak. Then aku balik rumah tumpang ayah Fadilla. So dia hantar la aku sampai rumah. Malam tu pulak aku lepak dengan farzan. Ahh.. bestnyee.. seronok sangat dapat jumpa Farzan. Kitorang lepak kt court dlm giant. Hmm..seronok. balik rumah pukul 8:30 malam. Dh solat time tu. Balik naik teksi. Da selamat sampai rumah. Mak tak masak, so kene beli. Pas mkn kene bace yassin, malam jumaat kan,. Okay then aku mengadap computer. Just wt keje je. Nk online time tu internet dah rosak. Sebab kena petir. :( sedih ohh. . ee bosannye, tak penah kt umah tade internet cmni.


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa