The One and Only
mereka sahabat :)
Friday, March 19, 2010 • 3/19/2010 12:32:00 AM • 0 comments


Alhamdulillah. Syukur Ke Hadrat Ilahi. Hari ini aku dapat berjumpa semula sahabat lama yang sudah 6 tahun tidak berjumpa. Alhamdulillah mereka sihat walafiat. Aku sangat merindui mereka. Hari ini sebenarnya aku ada temu janji dengan Farzan . semalam aku ajak Fatimah suruh teman kan aku, okay dye pun dh setuju nak ikut. then last minute, dia tak jadi pulak,

" sorry we, aku kena gi n9 ngn member"

aku dengan nada kecewa, terima jelah. siot je, semalam kata nak teman aku gi seri gombak tapi tiba-tiba tak jadi pula. sabar je lah. okay then aku call pyqa. dia pulak tak boleh keluar cz semalam dia dah keluar ngn bf dia. perh..ok aku tak kisah.

lepastu aku call pulak marisa "ha bila?"tanya dia. "hari ni la" ...
"laa.. aku tak boleh la sbb sepupu aku dtg besok aku free, amacam ?"
"xpee laa"
okay dengan kecewa hati aku meletak ganggang telefon.

"takboleh la hari ni kite kene jaga budak.awk dah tanye shakira?" kata fatin selepas aku mengajak nya menemani aku ke seri gombak.
ohh lupe plak. dia an jage budak. mcm nursery la jugak.

okay lepastu aku call shakira pulak. perh.... 'nombor yang anda dail tidak dapat dihubungi'
rasa nak bagi penyepak je kat dia. sokey.

call rohaida."laa..nape x ckp smalm? aku kena jaga rumah la"itu alasan nye. okay takper.

tiba2 henset aku berbunyi.

'we..hari ni aku x bole gi la coz mak aku x bg kua aku kene kemas bju bsok nk blek kelantan dah'
mesej dari shaheerah.

ahhhhhhhh!!! sume tak bole!! Dengan rasa bersalahnya aku beritahu dia yang aku tak jadi dtg gombak. entah lah . aku pon kecewa jugak. geram gak la ngn fatimah tu.

telefon berbunyi.aku angkat. "salam, we kenal aku lg x ?" eh sap lak ni? aku bermonolog di dalam hati.

"aku lah *** SKLK"

"ohh..ohh..kenal,kenal" dengan rasa gembiranya aku membalas.

"ko simpan lagi kn nombor aku. skola mana sekarang ?"

"sekolah tahfiz hulu langat"

perhh..tahfiz? erk,aku tidak percaya, eh eh..yeke? okay aku bukan di alam mimpi lah.

"yela..xcaye ke, aku skang gi skolah pakai pudah ohh..haha"

"laa ye kee.. wah, x sabar aku nk tgk rupe ko pkai pudah" ngee~

"weh ko knal x ilham n ihsan ?"tanye diyana kepadaku. eh! ye. aku kenal. kenal sangat.
"dia skola sama ngn aku oo.." ha ? aku terkejut.biar betul? wah!aku rasa bagaikan dunia ini sangat kecil. ilham,ihsan!! ahh, rindunya aku kat korangg...

dengan tidak sabar-sabar,"ye ke?kau ade nombo dia tak ?" aku bertanya.

"ada., meh la dtg umah aku. kite lepak2 jap.rindu gile kt ko"

"ok. aku on je. aku pon rindu sgt kt kau!!"

then aku dijemput ke rumah Diyana. kiowg borak2 smpai kul 9:30 mlm, .. mne x lame byk citer an, yela da lame x jumpee.hehe.

aku rasa bagaikan bermimpi. sudah hampir 6 tahun aku mencari-cari kelibat mereka betiga. aku hampir putus asa. aku sangat merindui mereka. aku sayang mereka. merekalah kawanku,sahabatku,dan segala-galanya. aku rasa Tuhan itu maha Adil dan Maha Mengetahui. Aku bersyukur sangat. kini aku bertemu kembali dengan mereka bertiga. seronok sangat. harinilah pertemuan kami 18 mac 2010..

THANKS ALLAH!

:)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa