The One and Only
Monday, April 12, 2010 • 4/12/2010 07:15:00 PM • 0 comments

menaip selepas makan. 7:16 PM.

balik sekolah pukul 1:40 minit. hari ni cikgu angat baik bagi siapkan penulisan dekat rumah.HAHA. cikgu Bahiyah memang baik lah. kalau kat 4ik ckg tu mrh gile, kt 4AR, ckg tu baik gileee :)
haha. ni yg best nie..:D

balik tu aku tak terus balik rumah. call mummy n member kata nak stay skul kejap sampai homework siap. okay fine mak aku bagi je. lepak kt PS. wt hw, then budak2 form 1 memekak then ameera marah la dorg. pastu dorg terus bisu. HAHA. :D padan mukee. heee~

sampai rumah, aku mandi dan online. aku mengadu kat mak aku yang aku lapaq sangat2. mak aku x msk pape lak tu. terpakse lah aku masak nasi sendirie..uuwuuwu~~

it's okay. aaa.. takpee mk aku msak lauk. aku pulak masak nasi. okay la tuh kan. hehe.
dah lepas msak aku makan. memang lapar gile. rasenye tadi dh mkn roti hotdog 2 keping siap taruk black pepper lgi. air koko. tp blek uma lpr la plak. aku mkn nasi tambah 3 pinggan. wah!

pas kenyang mengadap komputer? huh. apee da.. kn,kn. xpe hari ni enjoy cket. homework pon takdee. huhuu:)

okay gtg. azan laa. nk soolaatt : )
salam.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa