The One and Only
post!
Monday, April 26, 2010 • 4/26/2010 05:13:00 PM • 0 comments



assalamualaikum w.b.t ..

This week I am very busy with work,So I was not the time to open this blogger.

but today, because bored, I open this blogger. not as forced. but with a willing heart.

"nampak tak gambar kat atas tu ?"

made by me :)

saya yang buat tuh, actually time waktu sivik, cikgu Zainab suruh satu kelas buat poster..
disebabkan saya tersangatlah bosan dan suka menconteng-conteng, saya pun dengan rela hati menconteng kertas tersebut. keluar kan semua corak- corak yang saya suka. wow, tiba-tiba rasa macam lawa pulak.. hehe..

okay lah tu, lepas dah siap, besoknya ciksu suruh kami hantar., saya pun hantarlah..

next week...

cikgu Zainab cakap, "lukisan poster yang cikgu suruh buat tu sikit je yg hantar.. "

tiba-tiba...
" ha, macam ni lah cikgu nak, kreatif ! "

cikgu Zainab menunjuk poter saya kepada seisi kelas. "eh macam kenal je"

cikgu pon memuji saya. HAHA. dengan bangganya saya berdiri.

mengambil kertas tersebut. then tak sangka lak, saya teringin sangat nak makan coklat waktu rehat tuh, tapi tak dapat sebab ramai sangat org kat koperasi.

terima kasih kat cikgu zainab sebab bagi chocolate tanda penghargaan. tu kire hadiah la jugak tu. tapi best.. cikgu bagi coklat mahal.. hehe :)

dah habi makan dah pon.. makan sorang jee.. heee:D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa