The One and Only
03JUN2010
Thursday, June 3, 2010 • 6/03/2010 07:44:00 PM • 0 comments

khamis. 7:46 p.m.

assalamualaikum dan salam 1 malaysia (:
heee excited. dah lame tak update blog. actually sekarang tgh exam but malas btol nak mentelaah buku2. haha .
besok ACCOUNT! omg, scaredddddddddd...
sure takot sangat . lepas update blog ni nak buat score A la. haih .
okay tadi time kat sekolah dah study ngn zetty,najwa and didy . heee phm. best gk study ngn dowg but dowg citer2 laa an pasal dolu2. haha. syok.
hari ni aku berjaya ganti puasa ;)
ingat petang tadi nak bukak aw tapi akhirnya berjaya juga melawn nafsu. :D *bangga?

hari ni aku nak cerita sikit pasal cerita lagenda budak setan. actually aku dah lama dah baca buku tu memang best sangat. tapi tak sangka lak tahun ni cite tu kua kt wayang pulak. haha memang sejibik la ngn aku baca tuh. best sgt tp aku nk tgk gk filem dye tuh. haha. yeah bajet jerr.. gagaga.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa