The One and Only
karnival smklk
Saturday, July 10, 2010 • 7/10/2010 11:19:00 PM • 0 comments

salam 1 malaysia, HELLo :) 10 july already.
hari nie ader karnival kat sekolah. ohh tak best. haha,

"kehadiran di wajibkan. datang pukul 8 pagi, semua wajib lari. pakai seluar track warna gelap dan pakai baju sukan sekolah atau baju sukan putih sahaja. jangan pakai baju lain yang ada corak-corak."

kata cikgu rozainor.

yeah. peduli apee aku. aku sampai sekolah pukul 9:30 pagi. tak masuk larian yang cikgu suruh tu pun. pegi sekejap jumpa member pastu keluar la lepak memane. then dah tu, gi sekolah balik pukul 12 setengah mcm tuh. aku paaki baju warna coklat n seluar track warna terang(kelabu) *haha jahat btol aku. okay sukahati la. cikgu ta bole nk mrh. hehe,

aku , hanani, fazliana and fatin masuk kota sesat kat sekolah tu. ada la bdk kelas 5AR yg buat. okay punya lah berpeluh-peluh dlm tu. tader kipass and sangat lah gelapp. tak nampak apee pon. kitorang kena cari jalan keluar. memg pening. haha dak2 form 5 lak menakutkan kitowang. heee tak takot pon, terkejut jer.. gagaga.

then pukul 1 tengahari tu, cikgu buat anncn halau ktowg suro balik ehh. tah hape hape tah!

haha. dahh la citer pasal karnival bosann nih.

ehh eh jap, dowg punya ri hot dog sangat sedapp lahh. heee yummy:)

okay that's all.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa