The One and Only
fashion
Thursday, August 12, 2010 • 8/12/2010 08:55:00 PM • 0 comments


pernah saya membaca satu artikel, drpd surah al-Nur.

dunia fesyen andai dilihat dari kaca mata barat kelihatan glamour, anggun dan menawan.
namun andai dilihat dengan kaca mata syariat , dunia fesyen itu lebih menjanjikan azab di akhirat kelak. apa tidaknya, setiap fesyen pakaian yg di reka , majoritinya tak mencapai standard yg telah digariskan islam.

" saya memang suka beresyen. rambut pasti ditukar2. buat layer, dipotong senget, blow dan sebagainya. "

"
selepas saya bertudung, saya amat menggemari fesyen. cara fesyen bertudung, tapi ustazah selalu cakap, jangan pakai tudung terlalu pendek. pun tak menutup aurat juga.
"

saya beritahu dia.
=)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa