The One and Only
Thursday, August 5, 2010 • 8/05/2010 04:13:00 PM • 0 comments


movie ini sangat menarik dan rOmantik.
actually aku baca buku novel kisah lagenda budak setan nie masa darjah 4. dan sekarang aku sudah berumur 16 tahun a.k.a form 4 baru lah cerita ini dikeluarkan dalam bentuk tayangan di pawagam.
aku dah tengok cerita nie dengan shaheerah. seronok la jugak tapi banyak yang dia potong, mungkin tak nak bagi terlalu panjang kot.
time Kasyah g luar negara takde pn yg dye jmpe sapi. time tu best sangat. haha.
lepas nie nak suro dowg keluarkan dalam bentuk movie cerita 'prince charming' la pulak. hahaa. suke2 je kn.
tapi dowg mang baik sebab dowg ckp aku bg idea yg best. hehee. suke lah tu. (:
memang pooonn.
tahu tak, aku tgk cite nie kt wayang, time tu lah kali pertama aku pergi wayang dengan shaheerah. maksod aku, selama ni aku tak pernah gi wayang, kesian kan?
hahaa. yes i know, byase lah aku suke beli DVD n tgk kat rumah je. memg jakon gile kot tgk wyg mse tu sebab tv dlm wyg tu sangat lah besa dan menampakkan jerawt2 pelakon tersebut. HAHAA. jahadd btol. tapi apa yang aku nak kataakn kat cni. cite nie memg bgos.


[-________________-]


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa