The One and Only
perlu ke playboy or playgirl ?
Friday, August 6, 2010 • 8/06/2010 07:03:00 PM • 0 comments

memang tak boleh nak tipu lagi. setiap org mesti nak jadikan kekasih atau suami atau isteri. siapa yang tidak mahu dapoatkan yg terbaik,bg aku org tu mesti niat nak main2 semata2 atau nak sekadar nak jadikan tempat melepaskan nafsu atau kikis dwet saje.

jika mahukan yang terbaik buat kita, perlu ke jadi playgirl or playboy ?kadang2 aku terfikir gak. soalan tu ade btolnya. tapi tak bermakna aku seorang playgirl. i'm single ok. and aku tetap syg kan yang satu. nape aku ckp soalan tu ade btolnye jgk ?

yela, lain org lain perangai kan. sbg cth la an, kita mengharapkan pasangan kite tu seorang yg romantik,baik, syg kn kite. tapi tbe2 dpt pasangan yg kasar, ganas, . bg aku, mule2 tu memng le bole terima an. yela tgh bercinta, tapi lama2..? mesti fade-up punye. then, mula ar pasang skandal lain yg dirasakan pilihan hati.. kan ?

mungkin pasang ramai skandal,mesti jmpe org yg btol2 pilihan hati, tapi bagi aku, tak payah la jadi lelaki kasanova or pmpuan yg playgirl. sebab hukum karma atau pembalasan itu tetap ada. jika hari ni kita suka permain kan perasaan org,esok lusa pasti giliran kita pula utk dipermainkan.memang kita tak akan terlepas.

"abis tu jika kita dh tak tahan dgn perangai pasangan kita tu cmne pulak?"

Dah, sape suro gatal sgt nak kapel main redah je. seblom couple tu, kenallah btol2 dulu pasangan kite tu cmne org nye.ambillah mase berbulan-bulan dulu proses knal knalan. ni tak, ade pulak org cmni..
"awk, sye nk kapel ngn awk boleh?"
"wah..terharunya sye dgr,okay jom kite couple ye"

tak pun, tak payah kapel2. besar nanti teros kahwin je kn lbeh senang. andd,
bg yg tgh berkapel tuh. jagalah dan hargailah pasangan anda itu sebaik-baiknya.jangan lah permainkan perasaan pasangan kita. jika kita mencintai seseorang, terimalah kelebihan dan kekurangannya sebaiknya kerana pasti ada hikmahnya. tiada org yg 'perfect'.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa