The One and Only
1 hari sebelum ke kampung
Tuesday, September 7, 2010 • 9/07/2010 05:30:00 PM • 0 comments

assalamualaikum kawan kawan yang dikasihi :)
salam 1 malaysia . ape khabar ? hehe :/
selamat datang ke blog saya !

besok kan aku balik kampung kat perak :DD soo, selama tu aku tak dpt nak post something kat blog kesayangan nie. aku balik KL semula pada raya yg ke-2.

pagi tadi aku bangun sahur ,solat subuh pastu kemas bilik. dan pagi tadi jugak berlaku pergaduhan aku dan adik aku yang form 1 tuh. dye tuh dah la pemalasss. ee geram aku! lepas je dah hbes pertarungan kitorang. dan aku yang menang*sukenye,padan muke kau athirah! pastu aku tidur balik.hehe.. pastu aku bangun pukul 12 tengahari. bangun2 je dgn tak mandinye terus je msg has. :)
semalam pukul 11 malam dye msg aku. ee dah la tetibe menghilangkan diri satu hari. rupenye beli nombor baru. sakit hati betul ! grr.. tapi nasib baik dye pandai pujuk aku ! kalau tak dah lame aku belasah dye. hehe.

aku mesej has dari pukul 12 sampai lah pukul 3. ngat nak msg lagi tapi ade masalah teknikal. kata has 'line mcm gyle'.. hohhoo :O

hari nie aku pegi giant dengan akak aku and adik aku. mak aku tak larat nak hantar so kitorang pon pegi je la dengan teksi. woot woot! aku malu kot. betapa segannya. yelah kena dok tengah jalan tahan teksi. mane penah. selalunye naik transport sendiri je. ni lak kene tahan teksi.
dah jumpa teksi tuh . pakcik teksi tu menggedik pulak kata nak gi tempat lain. yang pakcik teksi tuh mcm bab1 sangat gi berhenti buat pe. ish malu jer.

beberapa minit kami tunggu, akhirnya dapat pakcik teksi yang baik. dah sampai giant tuh kitorang bayar duit teksi. tapi tak amek baki. kitorang sedekah je kat pakcik teksi. alaa singgit je ape lah sangat. tapi niat nak sedekah la bulan puasa nih kan so dapat pahala. haha.

dh beli barang2 guna duit mak aku..hehe.. kitorang balik naik teksi jugak. pakcik teksi ni lain lak tapi baik jugak. aku suruh pakcik nih buat u-turn kat simpang tuh, pakcik tu ikut je cakap aku. terima kasih lah bebanyak pakcikk oii :DD

pakcik tu kata kalau kena saman cmne. aku kata lah, rileks ar pakcik, polis takde beli makanan utk berbuka. hakhakhak.:))
pastu kan dah sampai bazaar , tambang teksi 3.20 sen. eh eh pakcik teksi yang sorang nie teramat amat lah baik tahhu :D
sebab dye kata " nape bagi 4 ringgit ? 3 ringgit je la.."
awww baikk btol pakcik tuh. semoga pakcik teksi yg baik tuh dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki.
kepada pakcik teksi yang poyo2 dan taknak hantar kitorang gi giant tuh. harap tak dpt rezeki. uhh *kejam gile aku an ?

biarkan ! grr. tu lahh pdn muke sape suro berlagak sangat. tamak dan bajet.

p/s: buat lah baik kepada sesape, anda akn dibalas baik =)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa