The One and Only
budak malas (:
Sunday, September 19, 2010 • 9/19/2010 04:47:00 PM • 0 comments


*games yang aku main tadi.mmg tade keje kn..gagagaa.


salam dan selamat sejahtera.
amboii cuaca hari nie sangat bagus lahh.
mlm smalam hujan punyalah lebat kan.

hari ini hari ahad. budak2 asrama sume sibuk bersiap-siap nak pulang ke asrama. termasuklah kakak and adik aku. dan aku pula, menyibukkan diri. hahaa..

ish2 hari nie aku tersangatlah malas. pemalas btol aku nie. huahuahua. *sdar pon.
hadoi besok dah tak boleh bangun lambat lagi, dah tak bole tido lambat lagi, da tak bole online lame2 lagi, DAN paling tak suke.. HOMEWORK AGAIN! *tasuke tasuke..
hadoii memang malas betul lah aku hari nie. *bape kali nak ckp? hehe,, dah tahu besok sekolah aku bukan nak gosok2 baju sekolah taw. hehe. berjam2 aku online fb, tagged n blog.
wakakaa.. pastu aku menyibuk pulak main game adik aku. haha.
terasa best pulak main game budak2 nih kan. gagagaa...

tadi 'pakwe' adik aku yg umur 6 thn tu dtg rumah. dowg siap date lagii kat ruang tamu. hish2 budak zaman skang nie.. eh jap, 'pakwe' adik aku tadi menyibuk je nak main game kat komputer. peduli ape aku. kesahhh kan.. hohohoo. *kejam nye aku..

'pakwe' adik aku tu, last2 kene halau ngn aku and kene marah ngn aku sbb dye tarik2 tgn adik aku yg 6 thn tu.. *padan muke kau..lalalala..
gedikk btol 'pakwe' adik aku tu. dah kene halau dgn muke tak malu dtg lagii ketuk2 pintu n tekan2 loceng. sekali aku tengking baru tahu. tapi aku tak buatlah macam tu, kejam sgt uh. buat kt ank org pulakk.. hahaha.
aku tanye dye tadi, cmne leh kenal amirah ?
dye sengih2 lak, dye kate tadika samee. bapak ah. aku mase tadika dulu pon tade pakwe apatah lagi jatuh cinta ngn org. dulu mne reti jatuh2 cinta cmnie. hahaa.
pastu kan adik aku yg form 1 , athirah kunci pintu n kitowang tak layan langsung 'pakwe' adik aku tuh. sehinggalah dye bla dgn sendirinye dan balik ke rumahnya. wakaaka. *adik aku lg kejam.

sibok jerk 'pakwe' adik aku tu dtg. smalam da dtg, hari ni dtg lgi. dye ajak amirah main basikal same2.. kalau pakwe aku dtg ok lagii. gagagaa.


hehee :) sekian utk hari nie :)

p/s :
selamat kembali ke sekolah kawan-kawan ! g0od luck and take care ! I always miss you guys !


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa