The One and Only
mereka saye punye tahu -_-
Wednesday, September 15, 2010 • 9/15/2010 12:34:00 PM • 0 comments




assalamualaikum w.b.t
alhamdullilah, syukur kehadrat ilahi kerana memberikan kesihatan yang baik sampai ke hari ini.
pernah tak korang dgr lagu yang ada dlm blogger nie ? pasti pernah kan? eh top tau lagu nie..

sebenarnya, di sini bukanlah aku nak cerita tentang lagu nie tapi ada kena mengenalah dengan lagu tersebut. aku sangat sayangkan kawan aku dan aku sangat merinduinya.aku sangat bersyukur kerana Tuhan telah memakbulkan doaku. aku dipertemukan kembali dengan sahabatku yang sekian lama tak berjumpa. lama sangat. dah hampir 6 tahun tak jumpa. dan kini, aku sangat terharu kerana sahabatku itu masih mengingatiku. aku kawan yang tak gunapada masa dulu. aku tak menghargai dia. tapi, sekarang aku akan menghargai dia.kini baru aku sedar betapa pentingnya dia dalam hidupku.
sahabatku,nur ili ilham...

aku telah mengenali beliau pada tahun 2004 iaitu ketika aku dalam darjah 4.
hhehe.ilham nie seorang yang baik,pemalu dan lemah lembut.
dia ada pasangan kembar tetapi tak seiras.
namanya nur ili ihsan..
aku takde la rapat sgt dgn ihsan sekadar kawan biasa sebab masa darjah 4 kitorang berlainan kelas. aku satu kelas dengan ilham iaitu kelas 4 DR.
dan sekarang, kitorang berlainan sekolah.
ilham bersekolah di tahfiz.
dia sering menasihati aku. pernah dia bagitahu yang couple tu haram. sedih kn bile nak clash dgn si dia klu da sayang ?
diyana pun ade ckp, dlmalquran tak ckp kapel tu haram tapi dia ada sebut 'haram hubungan sebelumkahwin'
kan haram namanye tuh ?hurm.

ape kena mengena ngn lagu dlm blog ni pula ?
hehe. sebenarnya aku ada suka someone nie. and aku pernah memiliki dia.
eh tunggu. nape pernah ?
sebab dulu kapel ngn dye.
sekarang ?
cuma kawan yang sayang menyayangi antara satu sama lain je.
hakhakhak :)
cuba hayati lirik2 lagu tu salah satunye,,
'tanpamu aku lemah, kau berikan ku cahaya'
kan,kan ??
kalau si dia berada di samping kita mesti happy kan ?
tak boleh lepas kalau tak mesej sehari. hohhoo :)
korang pun pernah kan ? aku tahu....gagagaga..

miss you nur ili ilham and mr H. :)
sekian.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa