The One and Only
friday, friday !
Friday, October 22, 2010 • 10/22/2010 06:18:00 PM • 0 comments

weh hari neh memang best ! kat sekolaa tady ade exam agama. bapak senang wehh ! haha.
org depan lak bolee lagii passing passing . tanya2 jawapan , sharing-2 jawapan dan bagai. heh
and balek tuh ada bengkel sains. sape nak dapat A datang. heee aku pun datang bengkel sains tu dengan semangat yang berkobar kobar. ceh ;/

and cikgu plak start kul 1 setengah so ade ag satu jam . kitorang un lepak2 la kat kantin sekolah. beli air, marisa belanja aku. wahahah.. :D

pastu dalam bengkel nadh, nadz, nanie buat lawakkk. asyik tergelakk jea. hohoo. fami ngan aisy plak taktahu kenapa asyik pegang hidung je sampai merah ! wahahaa. lawak ohh cam badot. cikgu pon dah gelak-2 da. bestt ohh dah la makmal tu sejuk gilars macam ada econ tapi takde pon. hak3.

pukul 4 tamat bengkel tuh. best la masok dalam kepala neh sampai sekarang apa yang cikgu ajar tadyy. kitorang tak terus balekk. lepak2 je dulu kat kantin. time tuh bdk sessi petang tengah rehat. heeee aku pau adek aku, dia bagi sepuluh ringgit. haha (: jahat ohh tapii aku bagi dia rm5, kire tuka dwet ah tu. heheee

balik tu aku, nanie and marisa pegii kedai atas. ya Allah ! dorang neh serius macam budak kecik ohh berebut gula2. heee :) coomel jea.
aku kata nak belanja gula2 tuh, gila banyak dorang kebas. tapii okee jea stakat gula2 10 sen tu ape la sangat kan..

nanie pilih perisa halia yang tak sdapp tu. tak sedapp langsung. sume kitorang rasa sorang satu. kejap je hbes gula2 tu. hahaa
serius mcm bdk kecik.

balik jee rumah , mak aku dah masak terhidang nasi ayam atas mejaa. waaaaa ! gilaa sedapp. love you mom. ily. :)
then aku tambah banyak kali. hehee. pastu mlm tu aku baiki spec. ayah aku lak nak gi carrefour , nak beli alat exercise. ape bende tah yang lari2 tu kn. sementara ayah aku pilih2 alat exercise yang besaa gila gedabak tuh , aku and ki jalan2 carrefour tu, ayah aku bagi dwet kitorang beli la mcm2. wahaha. ki beli jam. lawaaa jam dia. unik ! heee:)
kasut aku dah ada 3, nak beli lagii. waaa tamaknye ! hoohoo. yela dah berkenan nak buat cmne kan. hehe.

notabudakbaik: nanti ada hari saia letak gamba2 tu yeah ;) chao.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa