The One and Only
new friends
Saturday, October 16, 2010 • 10/16/2010 05:29:00 PM • 0 comments


HELLOOOO GUYS ! heee seronok dapat online lagii. sbenanye memang tak bole online sebab EXAM. tapii disebabkan beberapa perkara saia dapat jugak onlineee. weeeheeeee :)
firstly, sebab hari neh hari minggu. cuti. second, my mom and dad keluar dating so ambil kesempatan ini untuk mengguna komputer . third, sambil online sambil baca contoh karangan bm. haahaa.

hari neh ada sekolah ganti. aku dengan semangatnya pergi sekolah macam biasaa. agak takut takut jugak sebab bawak handphone. heee.:) kat school tadi belaja english dan science sahaja. woohoo. same je macam tak pegi sekola kan tapi pegi sekola lagi best dari duduk kat rumah.

hari neh balik skolah awal pukul 12. tapi aku lepak kat sekolah dengan nanie. lepak kat kantin sekolah je. kebetulan pulak hari neh ade perlawanan ragbi kat skolaa. smklk vs smk pandan jaya. first2 tengok muka budak budak kat kantin tuh memang tak kenal. memang ramai gilee. dalam 40 gituu. nanie cakap ramai macam buat rombongan. mungkin dak form 2 kot. last2 tanya sendiri kat salah seorang budak tuh, sekolah mana and form berape. heee. nanie gatal ohh sempat lagi bisik kat aku budak tu hensem. tapi kenyataannya memang hensem pon. wahaahaa.

lepas kitorang borak2 dengan mereka, dorang baik ohh:') peramah lagi tuh tapi tak sempat nak tanya nama. dorang sempat buat lawak lagii ngan kitorang. hahaa.then
kitorang gi 7E kejap. lepastu mamat mamat tuh tanya 'eh nak balek daa. awal lagii'.. heeee. nani sengih2, aku pula buat muka sombong je. haha bajet. lepas balik dari 7E, bus dorang da sampai maybe dorang da nak balik sekolah dorang. kitorang tunggu bus dorang gerak lu. sempat lagii budak pandan jaya dalam bus tu lambai2 tangan kat kitorang . haha

pastu gi kantin balik lepak dengan am and the gang.sambil makan kismis yang cikgu fauzi bagi serta air twister yg dibeli kat seven :)

okay, pastu nanie ajak balik dalam kul 1 setengah macam tu. aku pun ok je la kan. lepas aku angkat beg, ade satu kertas terselit dekat ngan file english aku. aku pelik lah, kertas ape neh ? then aku baca isi kertas tu.

ragbi tady:
017-*******
012-*******
017-*******

see! budak tiga org skola pandan jaya yang lepak dengan kitorang tadi sempat lagi bagi number telefon dorang. heee :D
baik giler dorang. hakhak. hope dapat jumpe lagii :') datang lah sekolah saia selalu eh. gagagaa.
nanie cakap dia nak simpan kertas tuh. haha aku pun okay je laa.actually taknak pn numbe dorang just add dorang dlm FB. tu je.:) thanks new friends :')

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa