The One and Only
spotcheck
Wednesday, November 3, 2010 • 11/03/2010 02:00:00 PM • 0 comments

wahhh ! :') tadyy kan kat sekolah, lepas je ustaz Yusuf bacakan tazkirah, cikgu tetibe nak buat spotcheck. ish gelabah betullah cikgu neh, nak buat spotcheck bagai lagi. sebab, semalam budak-2 kelas lain baru merdeka, jadi cikgu dapat tahu ramaii yg bawak nfon. terutama dak-2 form 3 yang dah habis PMR dan form 4 yg dah habis peperiksaan akhir tahun.

gilaa lah sekolahh tuh, ade ke patot diaa buat spotcheck kat tapak perhimpunan, then tak puas hati lagi, cikgu suruh check lagi sebelum masuk kelas. pastu dak-2 form 5 kena tiga kali ! satu lagi spotcheck dekat kelas ! ade ke patut ? cikgu neh tahape-2 tah , tak puas hatii ! actually tadii ramaii gilaaa yang bawak nfon! rasenye dah bole bukak kilang jual handphone !

lepas tuh, komik pun kenaa rampas jugak. aku dah cuak sangat sebab aku bawak komik kat sekolah tadii. and, Ain lagii cuak coz dia bawak komik gilaa banyak ! tapii Ain pandai cover. komik diaa satu pun tak kenaa rampas. lepas tuh, turn aku pulak, aku buat muka selamber. macam tak bersalahh. pastuh kan, aku lepassssssssss wehh ! happy gilaa ! sumee yg aku bawak, komik ke, uno ke, nset ke, sumee tak kena rampas. terror kan, kann ? HAHAA.

pastu budak-2 form 3 gi sembelih ayam kat sekolah, lepas sembelih bakar pulak. buat BBQ. wahh sedapp lahh ! aku dapat satu je :'( ape pun, nseb bek dapat kann.. :)

time rehat pulak, kitorang satu kelass rehat same-2 :') bekerjasama kan kelas kitorang ? hehe. satu meja tuh, kelas 4AR jee :DD kitorang turun rehat awal, 9:40 dah keluar rehat. HAHAA. saje je buat macam sekolaa sendirii . hohooo. yela, bosan dok lepak-2 kat tapak MPV lame-2 kan, bukan buat ape pun. Nadzirah pulak kata, cuba bayangkan kita kat tepi laut..
Hahaa. comell jee. yelah, dah la berangin-2 kan mase tu, wahh. :DD kitorang buat lawak sendiri, gelak sendirii. hehee.

lepas rehat, kitorang naik perpustakaan, tengok TV. wahh rasee mcm nak tidoo je, dah la sejuk dalam PS tuh. then, kitorang masuk kelas, sebab cikgu Fauzi ade story-2. bestt laa cikgu Story ! terbukak pintu hati aku neh :')

okayy lahh, Qeela nak pegii mandi-2 and salin baju. sekarang neh Qeela lengkap dengan baju sekolah lagi. maklumlah, baru balik dari sekolah terus jenguk komputer. hehe :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa