The One and Only
Fesbuk VS tumbeler
Tuesday, December 21, 2010 • 12/21/2010 08:02:00 AM • 0 comments

Ehem,ehem, facebook ye, bukan fesbuk. Tumblr ok, bukan tumbeler. tak reti eja ker ??

Pagi tadi aku bukak Tumblr yang dah bersawang tuh. Dah lama aku tak meng-online si Tumblrtu. Lepas tuh, usha followers, dah ramai sangat then follow mereka balik. pastu aku ubah-2 la sikit tumblr aku tu jadi menarik daripada sebelum nie. Tukar baju dia . Okay nampak kan Tmblr aku berubah ? Tak lawaa pun Tapi kalau korang sudi jadi followers, aku dengan rela hatinye follow korang balik :') hehehe.

Ini lah Tumblr yang aku cakap tu.
|
|
V
Tak lawa mana pun. eee Comel lah Miley Cyrus tuh ! hehehe :)

Cakap pasal Tumblr, pagi tadi jugak aku bukak Fesbuk . okay ade 40 komen. aku tahu lah aku femes. *tak bole bla ayat .

Usha sikit facebook gadis ni
|
|
V
*nie yang lama punye . malas lah nak print screen profile sekang neh ! heee

Okay, profile aku memang macam biase. Then, aku saja je bukak sekejap facebook adik aku yang umur 6 tahun tu. dah minta kebenaran dia. :p
Lepas tu usha sekali lagi profile aku, NAMPAK LAIN ! rupa-rupanya, facebook aku tuh dah bertukar profile. Aku punya lah berhati-hati taknak tekan 'get new profile' dekat home. Sekali boleh bertukar wajah. cmane tuh ?
Fesbuk giler . ade ke patut , dia ingat aku tak tahu lah. Kalau friends dekat fesbuk aku usha my profile, jadi new profile, Tapi, kalau aku sendiri on aku punya then tengok profile aku, still yang lama. Kurang hasam punye Tom Eh bukan, Tom myspace punye. Sape tah name owang puteh si dia yang tubuhkan facebook ni ? apa2 je lah ..

Hari ni punya post mengarut jer. haha lantak lah. lalalala ~

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa