The One and Only
Gotong-royong
Saturday, January 22, 2011 • 1/22/2011 04:25:00 PM • 0 comments

Pagi-2 lagi pukul 5:30 AM aku dah sedaar, sebab bunyi alarm. Then tangan aku menggatal, tekan Turn off.
bunyi orang call pulak, angkat2 nanie semangat call suruh gerak gi sekolah sekarang.
tengok jam dah pukul 8 pagi. omngeee...!

Sampai sekolah, kemas2 kelas sebab hari nie ada gotong-royong bersihkan kelas kat sekolah kan. Hanani memang semangat giler suruh aku datang semalam. Then sampai kelas, budak lelaki kelas aku jer yang terlebih RAjin. majority budak laki jer yg dtg ouhh. 2 orang jer yang mungkin masih mimpi atas bantal kesayangan..
how about the girl ? - me and Hanani. JE. see, duaa orangg jeaa. wahh RAJIN pulak aku datang kan. weeeheee.

Okay, Lepastuh, kitorang bkan ceriakan kelas malah mengitar semula kelas jerr. Aku dan Hanani bersihkan tingkap sampai takde satu habuk pun yang melekat.
Time kitorang kemas2 kelas, Mudrika macam 'mak joyah' ,asyik membebel jer sepanjang tuh. Dia asyik salahkan dewi jer,

"Dewi tu tak amanah lah", "kate nak datang tapi tak datang", "kalau taknak datang bagilah tahu dulu", "habis kelas nie cmne", "buat rancangan tapi hancur", "diorang ni tipu je", "dewi nie kalau bagitahu tak boleh ke, kite satu kelas bukan duduk dalam kelompok", "ish, apelah dewi nie".. blaa..blaa.. bagai kan..

sumpaa dalam kelas tuh memang dengar dia membebel macam mak nenek jer lah kan. mak aku pun tak banyak membebel macam diaa. hahahaha. *mudrika, sorry kutuk kau. lalala~

Fahmi pulak, "dah2 lah tu mud.. "

Aku ngan hanani kerja ketawakan je lahh. hehehe ape der..

Lepas kelas dah lawaa, kitorang balik rumah, sampai rumah 1st thing I did is TIDO :)
Lepastu bangun tidur terus berblogger. teehee<3

image
P/s: post gambar kelas later :*

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa