The One and Only
the story of the night ♥
Thursday, January 20, 2011 • 1/20/2011 12:20:00 AM • 0 comments




Dear diary,

Finally, I got my new header ! :*
tepat jam 12:20 AM pagi, header belog aku sudah bertukar wajah. HAHA, yang lama dah buang jaoh2. dah muak. tehee.

18 Januari 2011
balik dari sekolah, aku, hanani,marisa dan ain dah rancang sebelum pergi tuisyen nak pegi teman marisa check mata diaa. cos dia pening2 pale kan takot rabun ker, penyakit lain ker..
Last2 depa2 sume dtg lambat kecuali aku dan Hanani yang terlebih awal sempat merayau2 agi. so terpaksa lah balik dari tuisyen pegi check mata si marisa tu kan. merancang yang tahapehape, rancang tapi tak buat. okay fine-

Pukul 8 malam kitorang balik dari tuisyen, merayau2 kejap sebelum pulang ke rumah masing2. Mak Ain dah ambik beliau. so bye-bye lah ain. cepat giler mak dye jemput. kitorang dua teman marisa gi kedai spec Tapi doktor keluar pulakk.haih saba je la. Then aku dan marisa hantar nani pergi stesen bus, sebab dia balik naik bus, mlm2 jln sorg2 bhaye pulak kan.

Dah hantar hanani kat bus stop, aku, and marisa chow gi depan kassis. Kebetulan time tuh aku baru teringat yang roti nanie ade dlm beg aku. tadi dia tumpang jap sebab beg aku lgi beso dari dye an. and kebetulan pulak mase tu kitorang lalu depan org tue. Aku yang dok teringat roti nanie dlm beg aku nie pun menjerit lah sekuat hati, "YA ALLAH..!!!"

Then tak perasan pulak yang aku terjerit depan orang tua tu, so ape lagi, orang tu melatah laa. ape tah dia cakap lebih kurang mcmnie "oh ya Allah,opocot makkau jatuh pinggan mangkuk..." bla..bla.. bagai kan. Marisa tergelak besar. HAHAHAHA. aku yang tak tahan tengok Marisa ketawa terkekeh-kekeh tuh pun, tergelak sekalii. hahahakelakar gilerlaa,. tapi aku memang takde niat pun nak terkejutkan orang tuh.hehehe. sorry lah pakcik..

Kitorang ketawa sampai depan Kassis, memang tak henti2 an.agagaa.. sumpah lawakk ouh.. Marisa nie pun satu, bukan nak cover2 cket gelak uh. ketawe tak ingat dunie. bhahahh..

Lepas bapak Marisa dah amek dye, aku lepak pulak dengan Hanani yang keseorangan tunggu bus tu kan, aku kan kawan yang baik :') ececehh..

sampai jer bus stop, "Nanie, roti kau..!"

"Haah, nasib baik kau ingat.. aku pun dah lupe pasal roti tuhh.."

Lepas bagi balik roti tu kan Nanie kan, aku story mory ngan dye pasal aku terjerit depan org tue tu sampai melatah sebab teringatkan roti dye nie lah. Dye pun ketawee takingat duniaa. kelakar punye pasal.. aku pun gelak. kitorang gelak same2 x ingt dunie. bhahahahahaa.

Tiba-tiba dalam malap2 malam yang gelap tuh, ada satu kereta hitam behenti depan kitorang. orang depan bukak tingkap.. then dia tegur kitorang.." haii, nak naik tak ? jom laa"

aku and hanani same2 pusing belakangg.. ckp pelan2, bisik2 an, "jgn layan..jgn layan..."

pastuh org yg dlm kete tuh panggil.. "qilaa...qilaaa"

aku yang tersangatlah pelikkan, tak tahu mcamane mamat tuh boleh mengenali diri aku yang femes nie kan. Ececehh.. bhahah. Terus pusing balik depan sambil berkata "wey nanie, cmne dye kenal aku?"

"ntah.." Nani pun taktahu kan so aku dengan berani pergi menuju ke depan , gi dekat2 ngan kereta hitam tu.

sekali, orang belakang pulak bukak tingkap.. jeng..jeng..jeng..

sambil menegur aku dengan senyuman menggoda.. "Hai Qilaaa .. "

Laaa... SHARMIN !!!! kawan satu sekolah. hahahaha. patot lahh.. ingat kan sape la tadii. Then aku dengan Hanani sambung ketawe agii.. bhahahaha. Lawak giler ah kes malam tuh

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa