The One and Only
versus
Monday, February 21, 2011 • 2/21/2011 02:15:00 PM • 0 comments

okayy hari niee aku lupa bawak buku nota sejarahh. hari nie jugakk, ramai cikgu yang tak datangg sekolahh. dorang cadang tahun nie nak buat baik dekat cikgu BI kitorang. dorang nak belikan hadiahh. hehehe, kitorang nie macam tak pernah baik pulak dengan cikgu tu. Lepas tu Ain nak belikan selendang kat teacher, katanye, nak teacher masuk islam boleh paham sikit hati kite2 nie. hahaha. ain mengundangg ouh, sekali kene bebel ngan cikgu tuh, memang layann lah kan. agagaa..

Okay ,aku memang tak suke jiran sebelah sekolah aku. actually, sekolah aku nie berdekatan dengan satu sekolah nie. kitorang gelar sekolah tuh, sekolah 'meniru'.. bukan berdekatan, memang dah dekat sangat. sekolah kitorang sebelah2 jer, duduk berjiran tapi selalu bergaduhh. HAHA, aku malas lah kan nak promote name jiran sekolah aku tu, kang maluu lakk. Jiran sebelah tuh semuaa nak MENIRU sekolah kitorang, SMK LEMBAH KERAMAT tau.

tak puass hatii betollah, tengok ah, padang pun kitorang kongsi anatara satu sama lain. kire betapa mulianya sekolah aku, sebab mengalah and bagi sekolah sebelah tu 'pinjam' padang kitorang. nak dijadikan cerita, sekolah aku yang mula2 bina dulu kat kawasan tuh. lepas tu, sekolah sebelah menyibuk pulak. dah laa Announcment 'LRT' kitorang pon dorangg tiruu. takpe2, sekolah sebelah memang suke sangat dengki dengan sekolahh kitorang. biase lahh sekolah low memang macam tu kann. HAHA, lebih2 lak.

kepada dak2 SEMAT yang bace, ampun dan maaf ye. hahaaa, lain kali jangan suka sangat meniru sekolah kitorang yang tersangat maju tu. eceececehh.. sampaikan korang punye 'announcment' tu pun bolehh dengar kat sekolah kitorang. dah la same, KUAT pulakk tu. korangg tak payah la buat macam kat stesen LRT or KLIA ke, diam2 sudaa macam dulu. HAHAA.

maaf ye sye melepas je cakapp :p

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa