The One and Only
you never fail to make me smile :)
Friday, February 18, 2011 • 2/18/2011 10:32:00 PM • 0 comments


fuhhh..
hari nie baru aku perasann yang aku banyakkk makann~
hehe, kalau stress mesti makan, tak gitu yok ?

Tadi kann dekat kelass dorang sibok citer masa kat kem bersama rabbani tranning centre hari tuh.
tak habis2 lagii topik pasaal tuh :)
kitorang gelak2, bilaa sorang2 citer pasal ahli kumpulan dorangg.
wooosh, sumpahhh besttt sangat sangat KEM tu.
kenangan yang tak boleh dilupakan..

Then masa akhir, cikguu tak datang.
aku dan member2 buat macam sekolahhsedirii lah kan keluar kelas tanpa pas,
kitorang pergii kantin, buat ape? MAKAAANNN !
hahahaha, lepastu, terserempak dengan cikgu Suhaimih. ngeee~
"korang takde kelas ke nie?" cikgu tanye.
kitorang jawab dengan jujur . "adeee"
Lepas tu, cikgu pergi lepak kat kantin ngan kawan2, makan jugakk kot. agagaa.
kitorang beli makanan then makan dalam kelasss.
kitorang 'berkelahh' dalamm kelass tuh sambil melihat 'orang2' buat kerjaa kat papan kenyataan. hehehe, dorangg rajins gi hias kelass.
tapi tapi, jujur aku cakapp, LAWA KELAS AKU DORANG HIAS.
cehhh,, :p
Then, cikgu BI tak masookk sampaii habiss waktu, sampai balik sekolahh :)
kitorang berparti dalam kelass. wahhwahh, tak sedar yang kitorang calon bertuah nak ambik SPM tahun nie. weeee~

okayy, malam nie, aku bukak formspring yang sekian lamaa aku tak bukakk tuhh.
hadoii banyaaakkk gilaaaa korangg spam aku..
adaa 239 soalan aku kena jawabb.
tapi tapii kann korangg, sorry aw.
aku malass nak jawabbb hari nie.
nanti kalau aku ada mood yang baik aku jawablahh eyh soalan korang semuaa tuh..
jangan risau, aku tak delete pun soalan koranggg uh.
aku just simpann yaw ! :p

image

i'd rather it be with you than anyone else in the world. :)


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa