The One and Only
Sorry, I'm Busy !
Thursday, March 31, 2011 • 3/31/2011 05:42:00 PM • 0 comments



Assalamualaikum w.b.t and Hello ollz !
Hello. How's your day? Good? Great? Just fine? Well, mine is .. indescribable..
I don't know what I felt, what I'm feeling. My goodness, time flies by so fast, right?

I don't know whether I'm ready or not to face the truth. I really hope it's not a big bad news. I have two hundred and thirty, "230'' days to do stupid things till the wait it finally over. Oh well, two hundred and thirty days couldn't be so long, could it? I kinda can't believe March's almost coming to its end.
There's just so many things I can't believe right now. But I know, I know this isn't a dream. It just makes me wanna cry. Sometimes, I wish I have the power to stop time from ticking. Yeah.
But sometimes, I just don't wanna move on.
Oh, sorry guys, I do not have time to write on this blog, right? Because, I'm so busy right now.
ouh-okay, I malaysian. So, can I continue this post with the Malay language?
haha great ! :p

err korang rindu aku kan, kan, kan ? :p hihi perasan jer .
Minggu nie aku memang agak sibuk. Sebab banyak benda penting yang mesti aku siapkan dalam minggu nie. Dan, banyak perkara yang berlaku dalam minggu nie. hmm.
aku akan cerita kan perkara2 yang berlaku dalam minggu nie yang menimpa diri aku. cehhh ! macam budak 'teraniaya' pulak kan ? haha ayat aku.

- hari isnin tuh ada kes gaduh dekat sekolah yang melibatkan sekolah aku dan jiran sekolah sebelah.

-aku dengan terpaksa dan rela hati kena siapkan semua homework aku yang menimbun bagai gunung kinabalu.

- minggu nie jugak, semuaaa cikgu nak kutip buku sebab nak hantar kat pentadbir. kalau satu subjek boleh la, tapi ni kan pula'semuaaaa' subjek . So, aku kenalah lengkapkan kesemuaaa buku-buku latihan dan nota aku untuk hantar dekat cikgu.

- Bas internet bergerak datang sekolah aku.

- aku dan hanani dengan selamba nyer keluar kelas tanpa izin cikgu (sebab cikgu takde) pergi naik bas internet bergerak tu.

-dalam bas tuh macam perpustakaan la sebab ada buku2 dan ada komputer untuk melayari internet. free je aw..

- Polis datang sekolah sebab kes gaduh tuh, serta melibatkan seorang murid perempuan yang menggedik ! - kata cikgu cute.

- berkelah didalam kelas bersama-sama kawan tersayang :p

-sementara cikgu sibuk dengan hal2 yang cenggitu, gang2 aku buat kelas tuh macam tempat perkelahan . hahaha. Terima kasih kepada Nadzirah yang membawa DURIAN, Betty yang membawa Nasi goreng dan Ain yang membawa Mee hun !

- Hanani dengan muka tak malunye menjerit dari tingkat atas bagitahu yang ..... teeett ! haha rahsia dongg. Disebabkan kelas kitorang memang paling atas sekali, so kalau jerit tuh confirm kelas2 bawah boleh dengar kan. hahaha.

- dekat perhimpunan cikgu cakap pasal henfon dan pasal kelas kitorang yang tak puas hati sebab kena spotcheck tuh . zaaassss ! okay, tutup kes nie, tak payah nak ceritaaa .

- kena sattlekan hal kawad kaki .

- hari nie pulak, kitorang gi surau sebab ada seminar 'easyMATH', waaawww sumpah memangg senang gilaaaa matematik lepas hadir seminar tuh ! * kalau nak join bagitahu, dekat UKM gombak pada 31 MEI - 1 JUN 2011.

- rase macam nak menangis sebab dapat kertas matematik tambahan !

- marah budak sebab cari pasal .

- minggu nie jugak , kena hafal skrip untuk berlakon cerita claudia ! *kalau korang nak tahu berlakon nie memang susahh tw x :(

Okay, That's all.
So I guess I'll just stop here.
hmm macam2 terjadii dalam masa seminggu. Baiklah, aku akan meng-update lagi kalau ada cerita apa2 yang nak disampaikan. hahaha :p
BYYE - BYEE ! :D


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa