The One and Only
That should be me. thus, if I'm bored.
Thursday, April 28, 2011 • 4/28/2011 04:09:00 PM • 2 comments

Hi guys ! Been missing me ? :P I'm glad it's finally Friday. Finally. Because I finally got some time to work on my homework that I've been ignoring for one whole week. Okay, hari nie aku tak pergi sekolah. semalam pun. Sebab demam. Hari nie dah baik. sikit. :')


arrgggghh kenaaa siapkan ADDMATH ! pastu kena hantar besoookk ! I'm too lazy ouh :'(


Aku menyampah dengan ZUhair. tak sukaa dan menyampah. Dia menyibuk. okay, siapa dia ? Just ignored him :) Malas nak cerita pasal budak menyibuk nie. HAHA.
Yes, I look funny in that photo above, but who gives a damn ? Right ?

Abaikann mukaa aku yang agak blur di atas nie =.=' Dah2 jangan tengok lelame =P
Dia kawan aku. Rapat sebab tuisyen sama :) Budak Seri keramat. Kalau dok sebelah dia, semuaa jiwangs. HIHI. Wardah, love you bebeh :D
 Okay, kitorang buat macam bas kitorang sendiriii okaaayyy !
Dorang dayang-dayang tersayang akuuu ! Dan, aku permaisurinya. HAHA.
I Love you dumn much guys :)
4 orang dihadapan sekali, member rapat.
lima orang dibelakang member baru. budak2 SMK Jeram :)
Dorang sporting habissss !

Hanani, yang sentiasa disisi aku =p


Okay, she's my Bestfriend ! Forever and always.
Hanani, jangan  selalu menggedik okay ? teeehee :p

And, always remember and do not forget to HN :)
My bestCOUSIN ! :D

bangga tak weyh ? HAHA.

Okay, dok2 menaip, jangan lupaaa yang aku nie budak sekolah yang rajin :p
*ok, dah perasan !
act, bilaa nak study ?
tengok lagi bape ari lagi nak perikse beso !
|
|
V
199 days ?!
Ohhhhhh, ! Okay, stop typing and just open the book.
Bukan Face Book, tapi read book. bak kata cikgu Bahiyah. hihi.
ok then, time to study. I have learned much more powerful.
 My parents always have a way to put tears in my face. Haha. Anyway, Mummy and daddy, thank you for all you've done for me. Love me, protect me, listen to me, and make me happy. I know sometimes I do hurt your feelings, and I'm sorry if I ever do. I will try to be a better daughter. And of course, try be what you want me to be. I will try not to let you down, or break your heart. And of course, I'll try to make you happy and proud. I will. I love you both
Budak yang baik lagi ikhlas,
AQILAHZAHIRAHZULHISHAM


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa