The One and Only
saya memang sibuk !
Saturday, June 18, 2011 • 6/18/2011 04:59:00 PM • 0 comments



Hello peeps ;) 
Semalam kannnnnnn tamatlah sesi bergambar dekat sekolahh :) Hohoho.
Memang banyak lah gambar kitorang dalam majalah nantii.
sebab apa banyak ? Hehehe, tengoklah nantii .. :P

Paling Best, Sim aku dahh jumpaa ! HAHA. 
Tadii member ajak buat folio tapi aku tersiap awal pulaks. so aku say sorry lah kat diaa. ahaks.
Kitorang buat folio add math, tajuknya 'wedding cake'.

 cantik en ? =)

Hmm kenapaa kaannn kita sayang dekat orang yang selalu menyakitkan kita tapi kita selalu sakitkan orang yang menyayangi kita ? :'( HAHAHA. -.-'
Actually aku memang menyampah tahap gaban kalau bukak cerita pasal privacy aku dekat tempat yang public cenggini. Memang hampeh betol -______________-
sebab orang akan baca dan kalau jumpa je dorang, tak lain tak bukan..confirm dorang tanya aku punye lah. 
So, sila abaikan . HEHE. 
Sila lihat gambar diatas. sumpah best kalau dapat buat camnie. HAHA. *jahat*

Aku tak suka result aku ! Walaupun member-2 aku kata "terrornye kau.." ..   "Okay lah tu..",  "pandainyeee kau.."
Aku tak puas hati. So aku akan jarang update buat masa nie . Korang pun tahu kan, aku nak amek peperiksaan besar tak lama lagii. Oleh itu, aku update kalau rasa nak menulis sesuatu je. Hehe. Dengan ini, silalah rindu aku :) HAHA. Okay, tipu je. Yelahh kaann sape lahhh aku nie korang nak rindu-2 pulakk kan :(

Hihihi. So Bhaii-bhaii korangg. Muahh..muahhh =) Insya-Allah kalau ada umur yang panjang, kita berjumpa lagi. Assalamualaikum.

p/s: Next week sibuk dengan hari sukan !

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa