The One and Only
Keep calm dude
Sunday, August 21, 2011 • 8/21/2011 12:46:00 AM • 0 comments

Assalamualaikum w.b.t.  I had a very busy week lately. Well, naturally, I baru je habis pra-spm. kat sekolah memang sibuk sangat dengan second-test for form 1, 2 and form 4, PMR trial and pra-spm for us. Pra-spm nie macam second-test jugaklah nak uji minda..

And finally, habis jugaakk pra-spm nie, sakit kepale perah otak. Next week kitorang ada bengkel sampai spm trial. Okay, today also a busyyy day for me. Sabtu memang selalu jem kaannn, maklumlah KL memang sesak kalau weekend. Hari nie aku baru je balik daripada rumah mok a.k.a my cousin's house, too. Dan, kitorang beramai-ramai berbuka puasa besama-sama disana. Nasi kerabu memang seeedaaap ! hee :)
*ruang rehat keluarga*

Abaikan gambar diatas. Gambar itu hanya penghias semata-mata. Lol. Balik kepada cerita kita tadi, sabtu yang penuh sibuk dan sesak. Hari nieeeeeee 21 Ramadhan :") Niat nak kejar lailatulqadar :D InsyaAllah!

Okay, semalam Azahari message aku, seriously aku sangat rimas dengan dia. Aku bukanlah seorang yang suka memilih kawan, apatah lagi aku bukan seorang yang 'perfect' untuk mengatur hidup orang lain. Hidup aku sendiri pun sedang diaturkan. So takde mase aku nak ambik tahu hidup kau. Okay sorry then, ayat terkasar bahasa pulaks. Besides, aku bukan jenis yang suka menyakitkan hati orang tetapi aku sakit hati betul kalau orang yang takde lah aku kenal sangat nak layan aku macam angel. Kau pahal kan? Maybe aku telah menyakitkan hati dia, mungkin juga secara sengaja. I dont know... 

' sorry, sye xtaw npe sye rndu kat has '

send.

Tekak aku mungkin tengah loya mase nie, nasib baik tak keluar isi perut aku. Wait ! I never miss him. Pesal aku boleh cakap macam nie dekat budak tuh ? HAHA. Actually, aku taknak berfikir panjang sebab aku memang tengah busy sekarang, untuk 'menyelamatkan keadaan', aku telah beritahu dia macam tu dalam mesej. And honestly, itu semua hanyalah tipu belaka. Aku takkan mempunyai perasaan macam tu sebab aku takkan lupa apa yang dia dah buat. My mom said,"biarkan seorang pergi kerana Tuhan nak bagi kita yang lebih baik".. I'm agreeeeeeee ! Jika ada pun perasaan sedemikian, InsyaAllah, aku akan cuba perlahan-lahan buang perasaan itu jauh-jauh. 

Satu lagi yang aku nak luahkan dekat sini, aku sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sanagt sangat tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FAIZ ! Fullstop. So, jangan tanya kenapa dan jangan tanya sebab apa. =(

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa