The One and Only
When I'm Down, I get back up.
Thursday, September 15, 2011 • 9/15/2011 09:57:00 AM • 0 comments

Hello readers.
I've had a great time for the last six days. Dont worry, I'm okay :') My trial is easier except additional mathematics :'( Seriously, I dont know why I was forgot all that I learn those subject last night. Time buat exam add math semalam rase macam nak lari balik rumah tanya my mom jawapannye. Sangat jealous kepada sepupu saya, Majdi Nadwan . Bak kata dia, 'siapa yang tak dapat add math A tu memang teruklah' .. ohmagadd, beliau sangat genius, memang lah boleh cakap macam tuh :'( 

Hari nie saya PONTENG sekolah for the reason, kat sekolah semestinya cikgu takkan mengajar sebab next week sambung trial semula. Trial pun sebulan. Nasib tak pecah kepala. Kat sekolah memang bosan hari nie sebab ade perhimpunan patriotik. Dari pukul 7 setengah sampai rehat. Lol. Semalam my mom dah bagitahu awal-awal. HAHA, That's why la aku tahu tanpa perlu ke sekolah. Belajar kat rumah lagi bagus. 

Oh ya, sekarang nie aku tengah MENAHAN NAFSU untuk decorate blog nie. Actually aku akan decorate blog aku nie lepas habis SPM sebenar. Sebab, mungkin akan mengambil masa yang lama dan berjam-jam di hadapan komputer. Sekian.

nie gambar raya tahun nie. gatai nak upload jugak.Rasa sedih pulak makin dah besar makin sikit dapat duit raya. hehehe. Nak simpan kenangan dalam blog. Well, My blog is everything :)

*My cousin*

*yang kiri tu adik aku a.k.a musuh ketat aku. yang belah kanan pakai spec tu cousin.



That's all. I'm just miss everything. Kbye.


The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa