The One and Only
Thank you for you ♡
Sunday, December 25, 2011 • 12/25/2011 12:36:00 AM • 0 comments

Hye dan Asslamualaikum awakk dan awakk !! First of all, jawab salam dulu. Kalau dah., bagus :) Hari nie kita bahagiaaaaa sangat sebab Allah dah bukakan pintu hati kita :) HEHE. And, terima kasih kepada Nur Shahidah sebab kebelakangan ni dia selalu kena dengar luahan hati sayeee :') Kalau awak terpaksa, saye minta maaf la ye, saya tak tahu kenapa saya selesa luahkan perasaan dekat awak pasal dia. Terima kasih sangat-sangat. Saya terharu. Saya nie nampak je kuat. Tapi dalam memang lemah. Air mata saya tak dapat tahan bila saya disakiti atau ada orang terlebih mengambil berat pasal saya. :'D Ohh tak lupa dekat Nur Aisyah , yang jugak telah memberi semangat kat saya. Padahal kita kutuk budak tu same-2 kan.kan? HEHE. Saya selalu ingat kata-kata awk pasal ' mulut jantan tu tak boleh percaye sangat' HEHE 

Sekarang ni dah pukul 12.28 pagi ! dan saya masih tak tidur :) Saya selesaaa dan bahagia hari nie sebab dah tak payah fikirkan pasal dia :) Okay, Terima kasih sangat kepada semuaaaaaaaaaa kawan saya yang selalu ada disamping sayaaa. Fadilla, Salima, Didy , Farzan,Ameera,Nadhirah,Nadzirah,Hanani,Marisa and all my best ! Korang best. Tanpa korang aku tak boleh hidup di dunia yang penuh dugaan nie :'>

Hari nie saya guna ayat panggilan baik sikit. Tak guna 'aku'. perasan tak ? HEHE. Well, okayy okayy nak out ! :D

Jika kamu menyukai seseorang , usahlah memberitahu si dia , kelak kamu akan kecewa ♥


Jika kamu meminati seseorang , usahlah menunjukkan kepada si dia , kelak kamu akan derita ♥


Jika kamu berkenankan seseorang , usahlah meluahkan di wall kamu , kelak salah orang yang membacanya ♥

Jika kamu memang benar-benar tergila-gilakan seseorang , marilah meminta daripada Allah S.W.T., kerana Dia Maha Mendengar ♥

Jika benar cinta kamu kepada seseorang itu kerana Allah S.W.T., siapa tahu Dia menggerakkan hati kamu berdua dan meletakkan nama-nama kamu di Lauhul Mahfuz untuk dijodohkan ♥

Berhulu dari Allah, maka berhilir juga kepada Allah

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa