The One and Only
Kalau tak sabar dah lama kena terajang
Saturday, February 11, 2012 • 2/11/2012 07:21:00 PM • 0 comments

Hello lovelies. fuhh penat . aku baru je lepas balik dari kerja nie , mandi-2 then terus update blog. Hari nie sabtu so takde lah beg plastik kan. Cutoumer yang sombong + kurang hajar yang tak pernah diajar memang melampau. Nak jer aku ajar dia. Nasib baiklah ade lagi tahap kesabaran ni, kalau tak, dah lame kau kena lempang dengan kitorang.
Disebabkan hari nie sabtu, kalau nak plastik kena bayar 20 sen lah. DUA PULUH SEN je ape lah sangat kan. Tadi Saidatul cashier, siot punya customer tuh nak marah-marah. Kalau tak tadi, aku rase nak baling jer kasut aku yang hitam berkilat nie kat muka customer tuh. Saidatul buat muka marah, muka tak puas hati. Tapi kitorang boleh la sabar lagi, sebab lambang customer tuh ibarat raja so kena layan dengan baik ! Raja haktuih kau kalau sombong nak mampus.
Kalau dekat MacDonald pulak lain, 'customer we always fight'.. Aku taktaw lah kenape ni pun tau dari kawan aku yang kerja McD.. Sabar..sabar..sabar.. aku paling suka giler-2 kalau customer tu english man/woman.. sebab dorang bersikap sopan santun and always smile :) Orang melayu pulak sombong nak mampus ! Haih.

Kalau tak sabar tadi jadi macam stuff KFC yang belasah customer dekat i-City tuh. Dah heboh dalam youtube siapa entah yang rakam -.- HAHAHA. Memanglah tak baik buat macam tu tapi kalau customer tuh buat hal, memang padan lah dengan muke kau kena belasah ! *gelak jahat*

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa