The One and Only
Been together
Wednesday, March 14, 2012 • 3/14/2012 09:17:00 PM • 0 comments

Hi korang. Ish lagi berapa hari nie results nak keluar. Tak nak tahu tak nak tahu. Takut lahhh. Kenapa takut dengan sehelai kertas tu ? Cuma sehelai kertas beb. Buat apa nak takut. waaaa. My mom says, sekarang nie kita kena bertawakal jer sebab kita sudah berusaha semampu yang boleh. InsyaAllah, Tuhan tolong :') Ameen.

Kita takut lah awak. Doakan kita dengan semua batch 94 dapat keputusan yang cemerlang Spm nie. Ya Allah, tolongg kami :">
Okay okay OST Vanilla Chocolate dah pun tamat semalam. Dan, secara jujurnya lah kan, semalam kali pertama aku tengok cerita tuh. Selama nie aku dok dengar je orang cakap yang cerita tu 'urghh sooo sweet !'.. So adik aku kata dah last episode so aku nak try lah tengok kan, nak tahu jugak apa yang sweet sangat.

 
and finally.. OHHH MA GOSH, romantiknyaa dorang. Laki tuh hensem seyh! HAHA, for the last episode, barulah aku macam gila meroyan, orang lain dah sampai Australia, aku baru nak naik Air Asia. Peace :)

" Kalau saya tahu yang kahwin dengan awak nie sesuatu yang indah, dari dulu lagi saya terima awak" He said and andd aku tengok sambil tersenyum sampai ke telinga. Peace :D Kita geng kan ?
 
Perempuan nie cantikkan ? Untunglaa kacukan (:

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa