The One and Only
Bye-II Guardian :')
Saturday, March 3, 2012 • 3/03/2012 02:34:00 AM • 0 comments

Dengan ini saya sudah berhenti kerjaaa !

awat ?

Ramai yang tanya, okay aku jawab benda yang sama je. nak sambung belajar.

Dorang tanya lagi, awalnyeeee..

aku kata, sambung belajar memanduu. HAHAHA.


Last day aku kerjaa, sedih sangat-II.. semua pekerja dalam satu bangunan Giant tu peluk aku. Kecuali lelaki lah. HEHE. Anyway, they are soooooooooo kindly and friendly. that's why I'm sooooo interesting with them. Biasa lah kaaan, tiap-2 hari masuk giant nak pergi kerja, of course lah semua boleh kenal. Hehe :)

Last day ari tu, February 28, andd andd sekarang baru nak updates. Yyeah, I'm sooooooo bored. Kalau bosan je aku akan bukak belog nie sebab.. erm sebab.. aku busy tau even dah berhenti kerja pun. Tiap hari kena gi rumah my grandma, tlg jaga adik aku. Sekarang aku dah jadi babysitter. Tengok muka sikit, boleh ke jadi babysitter nie? Haha. Jangan kau mengganas dengan bebudak sudehhh. :P

Aku suka budak-budak tapi menyampah lah kalau dorang memekak, cthnya menangis, bisinggg macam adik aku yang 5 tahun nie. Buat perangai macam apa je, rasa nak tampar pun ade gak. HEHE.

Okay, balik pada tajuk, ape tadi?  hermm last day dekat Guardian sumpah sedih gilaaa macam berpisah dengan kawan-kawan sekolah pulak. Rasa rapat sangat dengan dorang semua. Sampai makcik jual tudung tuh, mintak maaf kat aku ,dia kata ' Sedih qila dah berhenti kerja, kita ketawa sama-sama, sedih sama, kongsi cerita.." awww sumpah terharu ! :') Thanks Upek. That's her name. Yes, Upek.

last day tu jugak aku belanja dak-2 Guardian Pizza hut. Tiga Keyholder yang comel-II telah bawak aku ke pizza hut. HAHA. Takde lah, sukarelaaa tau :) Niat nak bersedekah dapat pahala. Hoho..

Anddd, for the last day, time tu aku shift petang.. so balik pukul 10.30 malam. Balik tu aku jumpa Mizi. Maybe buat kali terakhirnya.. Sebab aku taknak jumpa dia lagi. heheee. Thanks lah bagi nasihat. Saya nak cakap something kat awak tapi lidah saya kelu mase tu so tak jadi nak cakap. Awak je cakap banyak. Hohoo.. Adoii :-/

Okay, that's all. Nanti kaaannn kita datang Giant lagi eyh korang, miss uolls :D








The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa