The One and Only
Need a job ?
Monday, April 2, 2012 • 4/02/2012 10:58:00 PM • 0 comments

Salam satu Malaysia. Hello world ! Pagi ni aku keluar rumah pukul 10 pagi. Pergi office. anddd nice semua berjalan lancar. Alhamdulillah. Heheee . Sementara tunggu uncle ogy bagi penerangan dekat Hanani and Najwa and our prospecs, aku, nadzirah, zafirah, alip and farol lepak ALOHA. Makanan kat situ memangggg sedappp :) Ada sesiapa yang nak mencuba ? Just tell me. Follow me on twitter @keylaohsem

image
Okay then, aku sampai rumah hari ni pukul 9 malam. Wahahaa pokai duit akuuu :'(  yelaa asyik makan kat luar jerr. OhmyGosh ! Mama aku kata kalau kemas rumah dapat rm1000, lu hade ? haha lawak seyh member-2 aku berebut nak kemas rumah aku. Macam nie, rumah sentiasa bersih laaa. woot woot :D Tapi duit koyak ler. :-/

Kat office aku ada kerja kosong lagiiii. SO kepada sesiapa yang berminat nak kerja part time or full time tu boleh ler contact2 aku yer.. Kalau korang tengah menganggur atau kena buang kerja atau mencari pendapatan lebih atau ada anak yang masih bersekolah bolehhhh laaaaa interview kat office sayaaaa. Contact saya di Facebook :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa