The One and Only
Pudar.
Tuesday, May 8, 2012 • 5/08/2012 10:49:00 PM • 0 comments

Rasa macam dah lain. Bulan nie last aku bersama kawan-kawan aku. Bulan depan dah kena blah. haih. sedih kot. Tak pernah aku tinggal asrama. Aku suka tapi.. ish jauuhh la perlis tuh :'(

Aku dah biasa dengan sorang member nie. Setiap hari kitorang mesej. Tapi tapi sekarang nie dia dah sambung belajar. Okay. mesej lah jugak. tapi, alaaa taknak lah kacau rasa macam menganggu pulak. semua berlalu kejap sangat. rasa sekejap sangat. Tak puas lagi nak enjoy. hee. rindu. rindu semuanya !

Lepas tuh, jarang dah jumpa. Dah biasa kot jumpa dia lama-lama. haha. giloo. Tak, i means susah kan nak lupakan orang yang selalu bersama kita ? hee :'c  so sad.

rasa macam entri nie daripada sedalam-dalam hati, hati yang sedih. ha ha jiwangs pulaks. Sebenarnya takde apa nak cerita sebab semuanya dah berlalu. tinggal kenangan. Makin pudar dari hari ke hari. dan, berharap kita ada peluang lagi untuk bertemu :']

p/s : Bukan taknak mengaku tapi hati rasa malu. HAHA. Lol. Apa pun tak boleh. =P

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa