The One and Only
You are always with me.
Friday, February 21, 2014 • 2/21/2014 01:23:00 AM • 0 comments

Assalamualaikum :) 1.07AM.

tahu tak? saya tidak boleh tidur !

zzzzzzzzzzz

okay today, NOW, baru dapat update blog. sebab sebelum ni internet sangat slowwww. dan sekarang, wifi boleh tahan laju. sebab ramai penghuni yang balik kampung masing-masing. HAHAHA. weh, baru daftar jumaat lepas 14hb , seminggu je kut kat sini, pastu dorang balik. Ini rare okay. sebab, sangat ramai orang balik. ramai. sini sunyi. rumah aku tinggal 3 orang jeee. haaaa

Aku ditempatkan di blok N. Blok pelajar perempuan- palapes perempuan. mula-2 tu aku dapat bilik N2-05. Tingkat 2. masuk2 rumah terkejut beruk sebab rumah tu banyak giler meja study. dan, housemates aku semua sekali seramai 24 orang. tapi bila dah 2 hari kat situ, rasa macam okay la. not bad sebab bilik besar cuma time study tu la ramai sangat.

then kena tukar pulak rumah N2-03. apakah? nama semua dah tersenarai kat pejabat. sape entah yang susun. okayla, semua budak palapes, kenal dan pernah jumpa cuma tak rapat lagi. YDP selalu pesan 'jangan hidup berkelompok' hehe. memang. kitorang bukan berkelompok tapi nak msuk satu satu kepala tu bukan senang. okay takpe, ambik mase.

Tapi sejak pindah rumah ni. dah 3 hari aku takboleh tidur lena. weh, cmana nak tinggal sini lagi 4 dan  5 bulan? hm. mungkin sebab terlalu banyak berfikir. ya, aku memang banyak fikir sebelum tidur ni sebab masalah tak settle lagi. sampai bila? in shaa Allah minggu ni masalah settle. Alhamdulillah, kawan aku ada masa aku susah. -Eliana, Kharul, Fida, Sheera, dan mereka yang menolong aku. aku rasa bersyukur sangat sebab dapat member yang tak tinggal waktu aku susah. hm yang penting solat jangan tinggal. hee.

esok nak pergi KLUANG :) FIRST TIME. :D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa