The One and Only
kisah hari ini
Tuesday, July 27, 2010 • 7/27/2010 02:19:00 PM • 0 comments

hari selasa bersamaan bulan syabaan tahun.. hurm.. lupe laar..
salam satu malaysia:)
hey guess,,
hari ni ada pendidikan jasmani. selama ni saya tidak pernah memakai baju pjk. dan hari ni tak tahu knapa, semangat btol pakai baju pjk. haha. apee der. sebab baju baru kot. kahkah.

ok,stop laugh. tadi syok giler main bola baling dengan member sekelas n cikgu tu. tapi gang saya asyik low jerk, sampailah final 2-5. HAHA. :)
yes, best!
lepastu dekat dalam kelas tyme BM gile semangat buat folio. memang best kot buat folio yg takde kene mengene. heh,cmtu pulak.
hari nie saya puasa. ganti puasa. lagi sehari je. heeeeeeeee. tak lama lagi bulan rmadhan. aww best tuh. haha dari tdy asyik best je kan.
masa rehat pula, Marisa dan Zetty rehat dgn saya. mereka beli makanan kat koperasi. saya tak beli sebab puasa. tapi saya tak bagi tahu mereka yang saya puasa. biarlah rahsia. sebab nanti mereka taknak makan pulak. haih. haha ayat saya hari ni sangat skema kan. biasalah,..
ha,tahu tak masa ADDMATH kan, cikgu masok kelass mcm badmood jer, muram je muke cikgu. tapi lelame cikgu tu okay. dye saje je tu. hari ni belajar addmath best sanad sanad.*best lgi. sebab kan, BAB hari nie sangat senangg dan saya memang suka akan topik ini tahu. hehe. LOCUS. yes, i love that topics. :)
sampai sini je lah untuk hari ini. sekian.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa