The One and Only
anti kapel community
Sunday, August 22, 2010 • 8/22/2010 07:53:00 AM • 0 comments


12 ramadhan . August 22 .

selamat pagi!
aku menulis hari nie pagi sangat. takde la pagi sangat tapi pagi. ye pagi. 7:54 AM. awal kan ? lepas je mandi, aku buat homework math dan science. kemudian aku berhijrah ke komputer. ye lah kan ini je yang aku suka buat.
dekat tagged, tahu tagged ? kalau tak tahu meh aku terangkan.
tagged nie satu laman web sama jugak macam facebook,myspace,friendster or twitter. cuma nama je yang lain. nama nye TAGGED.
kalau nak tahu lebih lanjut layarilah www.tagged.com/aqilahzahirah

haha,, aku gi tayang website aku asal lak nih..? saje je nak menggalakkan anda mengADD aku.
hehee, di tagged nih, kitorang, budak budak kaki tagged. tak kenal pun mereka. cuma kenal dalam tagged je. kami iaitu budak kaki tagged. eh dah cakap dah kan tadi ?
buat group 'anti-couple'!
eh ye ke nie ?
betolll lahh. tak caye dahh. saje je buat bende bosan tuh. haha. tapi kami memang dah taknak couple. sebab couple tuh haram. betul ke haram ? haram sebab couple tu mendekati zina. haram maknanya tak boleh buat. kalau buat juga dapat dosa lah.

nampak tak gamba di atas ?? of course korang nampak kan. dah terpampang atas tuh. aku upload gmbar alah nie saje je nak tayangkan kat kauorang.
sape suruh tak caye. standard lah tuh. korang ingt kapel je ke bole hidop?
tak semestinya !
aku sudah serik berkapel-kapel nih. bukan aku, KAMI. okay !
heheeh.. nak jugakkk enn..
kenapa serik ?
korang mesti pk berkapel nih kalau dah sayang akan together forever and ever kan ?
takkan la wehh! *kejam kan ?
kalau korang sayang sangat kat si 'dia' tuh, tak perlu kapel. bagitahu or diam2 je.
sebab apa ?
sebab kalau dah kapel mesti nak jumpa. nak keluar sama sama.
tak bole lepas. nak bersama setiap masa, setiap hari dan setiap saat bukan ?
yela sebab dia tersayang kita.
memang tak bole dinafikan semua org pena merasa kan ?*aku juga.
tapi kalau dah tiap tiap hari tgk muka yg same je mesti bosan kan .
yelah mula mula memang tak bosan tapi lama lama akan terasa nikmat kebosanan tuh.
tidak pun si pasangan curang dan tidak setia. membosankan atau sebagainya.
kalau mereka yg berkapel akan berpanjangan sampai ke hari tua.
bersyukur lah.
sebab mereka sudah dijodohkan.
tetapi, sekarang tidak perlu pikir pikir pasal kapel kapel ni lagi.
sebab, nak tahu knapa?
sebab sekarang kita perlu belajar,belajar dan belajar !
hoooo :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa