The One and Only
bye bye hi5!
Sunday, August 22, 2010 • 8/22/2010 08:19:00 AM • 0 comments

nampak tak ? atas nie profile hi5 saye ! lawa kan? saya default wane pink dan hitam sebab saya amat menggemari warna tersebut. saje je nak tayang profile saya . saya tahu lawa! jangan jelesss...



disebabkan jarang online dan peperiksaan besar semakin hampir. saya mengambil keputusan untuk DELETE akaun hi5 saye.muktamad. takde lagi ragu ragu. byee kawan kawan hi5 saye yg dikasihi :'(


tak puas tgk warna profile yang amat menarik dan saya rasa amat lawa dan sangat menarik hati sanubari. saya menagmbil keputusan untuk mengambil gambar profile saya sekali lagi.

okay. masa untuk menDELETE hi5! just tekan 'cancel my account'. ohh, hi5 bye bye.
dan akhir sekalu tulis emel dan password.
cancel my account.
okay.
dh delete.
tiada lagi hi5.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa