The One and Only
tauFIKA
Saturday, August 28, 2010 • 8/28/2010 10:39:00 AM • 0 comments

hyee=)
gambar kat atas nie, usha cket. knal tak mereka ?
tapi aku bukan nak cite pasal yang pakai tudung putih tu, kite tgk yang pakai tudung hitam.
ohh~ anda pasti kenal. dan kepada anda yang tak kenal, nama dia pika.
nurul syafiqa.
kenapa dengan dia ? asal nak cite pasal dye lak. nie blog aku !
hahaa. anyway, aku nak luahkan perasaan aku yang dah lama terkubur.
pika nie kawan aku dari tadika lagi. seriously !
kami kawan sejak tadika. masa tu umur 5 tahun. sampai lah sekarang form 4!
sekolah rendah pon same. ESKAY ELKAY !
tapi kami tak rapat sangat.
dan sekarang pun sekolah sama gak, SMKLK.
actually, kat sini aku nak bagitahu, yang aku LEBIH SUKA syafiqa yang sebelum nie!
dia dah berubah ?
ohh yesss. kot.
aku lebih lebih suka dia yang dulu. dia yang berkawan dengan amalina, fatimah, awyn,hana.
aku suka sangat.sebab apa ?
sebab mereka budak yang baik ! lagipun ama, ema, hana skang dah rapat. dan apa salahnya kalau pika kawan dengan mereka.
dulu pika memang sahabt karib dengan diaorang tapi, disebabkan pergaduhan yang AMAT kecil, persahabatn mereka jadi renggang. pika dengan egonya. :(
hurm, first, pika klas 4IK tapi dye tukar kelas 4IQ.
sebab apa ?
dia kata tak boleh belajar dlm klas tu. alasan !
okay fine takpe tapi kau kna hati hati bawak dri. jangan cpt terpengaruh.
aku syg gile kat member2 aku.
HURM, dan, aku sebenarnya kan aku tak suka pika rapat sangat dengan budak2 kelas IQ . nanti tak blaja.
dulu, dia mana pernah keluar sekolah pakai baju sekolah gi shopping dan buka tudung.
sekarang ?
dh lain. :(
dulu, mane pena serong.
sekarang ?
dulu pelajaran OK OK jer..
sekarang ?
K.O je !
dan, kepada member 4IQ yg baca, saya mintak maaf!

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa