The One and Only
merdeka day ?
Monday, August 30, 2010 • 8/30/2010 11:34:00 AM • 0 comments

30 August 2010 =)
hari nie birthdayy FATIMAH SYAMILAH. she's my cousin. aww.
happy birthday timah gemok ! semoga dapat straight As SPM 2010 !
panjang umur dan murah rezeki !


DAN, hari ini jugak kat sekolah ada sambutan hari kemerdekaan. alahh nyanyi lagu merdeka jer. haha :) aku pulak tak datang sekolah sebab MALAS. malas nak gi sekolah. malas nak gosok baju. malas nak kemas buku sekolah. malas nak belajar. malas nak jejak kaki ke sekolah ! malas dan malas. HAHAH =)
soooo, aku lepak je la kat rumah dengan Ain. aku dah bagitahu mak aku taknak gi sekolah sebab tak larat. pagi tadi memang tak larat. tak larat ape ? tak larat nak bangun. mengantuk sangat. hehe.

oh ya, malam semalam h mesej aku but, aku tak reply. sebab takde kedid. SORRY H :'(
serius oh. I MISS YOU so much !

ain jahad oh. aku suro dye belanja aku topup dye kate aku buat lawak pulak. hadoii. sabaq je lahh wehh. then mase aku hantar adik aku kat tadika dengan mak aku. aku minta mak aku belanja topup . lepas tu kan, mak aku bagi duit ! oMY Allah, thanks MOM. ! :) suke nye sukenye!

hari nie mak aku amek kuih raya kat member mak aku. tempah je. aku kena jaga adik aku yg kecik skaly nih. sakit hati btol. penat oh jaga dye. aku tak tahu apa masalah dye hari nie. asyik nangis je. slalu nye takde lak macam nie. aww !

hurm. OH YA ! aku on FB tadi dan, fahmi kata MOOD TEACHER hari nie tersangatlah baik. aduhh . betol ke ? tak ku sangka. mesti best kan kat sekolah tadi. alaah, dah lepas dah pon. tu la, sape suro malas lagi. hehe.
ok. gtg. byee :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa