The One and Only
-______________-'
Tuesday, August 3, 2010 • 8/03/2010 03:29:00 PM • 0 comments


"dah lambat" " x sedarlah" bising.
aku terjaga daripada tdo. heh kacau. aku bangun drpd katil dan tros melihat jam dinding.7:15a.m.
what ? alamak!hari ni perhimpunan.
dengan kelam kabutnya aku ambil tuala yg tergantung di belakang pintu bilik dan terus menyerbu bilik air. jam 7 stengah, aku siap. okay, nseb bek dh gosok bju smalam. aku bergegas ke bilik tdur cari stokin sekolah. haih satu je ? punye la belambak stokin hari ni jgk dia nk hilang.
aku pgi cri kat atas, nseb bek ada! aku tros amek stokin tu n keluar rumah.
nak pakai kasut. kasut tak basuh. heh pemalas!
aww! bile mse lk aq pjak gummy nih! erkk.
dah lewat bwt hal lak.
ape ag aq amek kasut tumit tinggi tah sape punye tah sbb nk cpt tyme tuh, tros tnggalkn bnd alah tuh.
okay, fine dh xder. syukur !
aq tros pakai kasut dan berjalan dgn selajau2 yg boleh utk smpai ke sekolah. aku terserempak dgn 4 owg dak laki yg same sekolah ngn aku gak. tgk lencana dowg. tp mke x perasan lak. x tgk pn sbb nk cpt sgt. heh, owg nk g cpt skola dowg sempat ag lepak2 kt padang tuh! wtv laa,

dah smpai skola,kene tulis name sbb lmbt. tyme aq tgah smpai tu dowg tgh nyanyi lagu skolaa.
pastu cikgu Bahiyah suro Naif bawak ktowg(bdk2 lmbt ke skola) gi kt tapak perhimpunan.
cikgu kate " suro dowg ni diri atas pentas"
heh. janganlah! kasihanilah aku cikgu ! bkn sengaje nk dtg lmbt. alorh, malunyer. first time kot aq lmbt. eh, bukan. ni kali kedua. eleh tp yg ptame tu, semstr satu. da lame da. x kire ar..
tapi, nasib baiklah, ktowg tak diri atas pentas just diri kt tgh2 tapak perhimpunan antara peljar laki n pmpuan. heh, malu seyh!
tyme turn pengetua, " tgk kwn2 kite yg bdiri tgh2 tu ada 19 org dtg lmbt"
heh, cikgu2,. nk kene jugak ke ckp mcm tu ?
dowg sume tgk.. malu2 :|

masa dlm kelas n tyme rehat member2 sibuk tnye,
"nape lmbt aqilah?"
"nape lmbt"
"bgn lmbt ke"
"best diri dpan tuh"
haha pape je la kowgg nih. mls nk layan.

hari nie ktowg blek 1:40 ptg. mmg rutin harian kitowg tiap2 isnin balik lewat cket cmtu. mse tu tyme bm. cikgu suro bwt rumusan.
"kalau dh siap bwt soalan pemahaman, kalau cpt ckt kite bincang, cpt lgi buat soalan lg satu"
"buat lambat-lambat la kalau cmtu, cikgu" haha. kitowg pn dgn lambatnye membuat kerja rumusan yang disuruh cikgu.
1:25. sume owg dah siap bwt latihan tuh. and cikgu suro hantar.
dah hantar. mcm x ckop lak. then kerol bace kn name yg hanta buku.
ooo. hazwan ngn akmal tak hantar. kerol lak memekik name hazwan suro dy hantar sebab satu kelass nak balek cpt. hahaa.
memg bsing kelas tyme tu.
"bsok nak bawak bekal lgi lah"bety ckp sambil menunjukkan beg plastiknya yg betulis'happy birthday'
"ehh laa. bekal ke tu ? kite ingt kn ..."
"KEDEBOOM" tak sempat aku nk hbeskn kata2 aku tbe2 kuat bunyi bnd jatoh.
ape yg jatoh ? hahahhaa. satu kelas ketawa.
kerol dgn mejanya jatoh. heh mcmne leh jatoh lak tuh ? hehee. lawak btol arh.
kerol ni owg kate msejibik cm nabil sbb ske bwt lawak. heh wtv laa. huhu.
lpas hazwan dah hantar sume berdiri. imran pon ckp "terima kasih cikgu". tanda nak pulang.
kami pon menyahut sekuat hatinya "terima kasih cikgu!!!"

"sape suro bangun? cikgu tak suro bangunpon kn, duduk balik."cikgu bahiyah tak bagi ktowg blek lak.
"satu kelas kne senyap dulu baru cikgu bagi balik."
semua senyap.
"okay bole balik."
horeee. mcm kanak-kanak rebina. sume klua dr kelas n bwt hal sendiri.

sekian, terima kasih :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa