The One and Only
pelik aku dengan kau
Tuesday, August 3, 2010 • 8/03/2010 05:09:00 PM • 0 comments

10:57 p.m. dah malam. tyme memalam cmnie adik aku suka pasang radio era.fm
heh lame2 x best ohh coz lagu dye asyik same jer..xde lagu len ke ?
pastu kan, kdg2 kitowg karoake same-same. hha and kadang-kadang kitowg gadohh macam owg ta btol. paham2 lah an . itu lah adik-beradik. HAHAA.
adik aku yg form 1 nih pelik ohh. aku pon kekadang tak paham btol dgn dye.
satu hari dye minta "bile la athirah nak ade jerawat nie"
org lain taknakade jerawat dye nak pulak. haih.
mase dye ada jerawat " yes! aqilah tgk athirah ada jerawat"
kau JAKON sangat pahal ? setakat jerawat pon nak batak . heh.
pastu bile jerawat dye hilang, "alaa, jerawat aku da takde "

huh. memang tak paham budak macam tuh.
bersyukurlah apa yang ada.
salam.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa