The One and Only
budak sekolah lagi la
Wednesday, August 18, 2010 • 8/18/2010 03:46:00 PM • 0 comments

*oh,oh,hari ni 18 ogos eh ? laa..aku tulis tarikh kat skola tadi 17 ogos lak. see,,tarikh pn da ta ingat. hehe ;p

hari nie masa pertama, bahasa melayu. cikgu suruh baca cerita CATUR dalam buku harga remaja. dah baca tu, cikgu suruh kitowang buat sinopsis. aku dengan semangatnya buat la sinopsis yg macam cikgu suruh tu. tak ku sangka, betapa kusyuk nye aku buat kerja yg cikgu suruh nie :)
hahaa.. nak tahu sebab apa aku kata camtu, sebab masa cikgu panggil nama aku suruh amek buku komsas kat cikgu, aku tak dengar. bukan ada masalah pendengaran. bukan juga buat buat tak dengar. tapi memang tak dengar. bila cikgu panggil lagi sekali.
"aqilah, amek buku ni"
aku terkejut. serius oh taktau nape aku terkejut masa tu. asrina nampak n dye ketawa. sebab aku terkejut macam nampak hantu pulak. hehe.

aku pun berdiri dan amek buku komsas aku kat cikgu.
cikgu macam nak cakap sesuatu ngn aku.
di bawah ni lah sebabnya..




lepas aku pergi kat cikgu nak ambil buku komsas, cikgu macam marah je. tapi tak marah sangat. segan ohh :)
" buat pembetulan 50 kali. bape kali cikgu nak cakap, jangan tulis ringkas2. terpengaruh dengan sms nie. kalau buat latihan tulis ayat penuh penuh "
yelaa cikgu. aku tesengih masa cikgu cakap camtu. tapi kan, aku tau lah tak bole tulis ringkas2. dalam pekse mne ade aku buat kan? kan ?
ha. cube tengok. tiap kali pekse takdenye aku lupa n sengaja nak tulis perkataan ringkas ringkas macam tu. biasa la , buat latihan camni paham paham la sendiri kan .

kemudian, ini la akibatnya,..dengan muka seposen dan keterpaksaannya aku memulakan pembetulan yg cikgu Bahiyah suruh buat tu, yela nak berkat. buatlah kan.


alaa, 5 minit dah siap. aku suka menulis. sebab tu aku buat pembetulan nie. hahaa. kesian btol oh. lepas nie tak bole tulis short short lagi. gagaga =)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa