The One and Only
:(
Tuesday, August 17, 2010 • 8/17/2010 04:49:00 PM • 0 comments




salam ukhwah semua =)
aku baru je balik dari berkunjung ke FACEBOOK . dan juga MYSPACE.
aku pk nak CLOSE ACCOUNT myspace tuh. tapi sebelum tu nak save profile ms aku tu dulu sebab saje nak promote kat blogger nie. hehe,,

tapi masalahnye, aku da try buat mcm ema bg tahu. tp ta buleyh =(
nape ekh.. ish geram! sape bole tolong aku ?! jasa baik anda amat saya hargai ;)

hari nie kat sekolah menyakitkan ohh! sebab apa ? yelah, dah la mngantuk. dgn mengantuk nya lagi. aku dengan terpaksa nya menahan mengantuk utk dgr cikgu ceramah kat depan. tahu tak, akaun kena buat scrapbook. yg tak tahan nye kena buat guna komputer. dh la tak taw cmane. 40 dokumen pulak tu. cikgu bagi masa hujung bulan september. bapak kejap! kn, kn ? -_-'

oh ya, tadi betty ada bagitahu nama blogger dye, tapi aku tak ingat lahh. ape ehh, nie sume nieza la punye pasal! sebok dgn funnygurlz nye.emelnye. haih! da la penat tadi aw.

hari nie an tak taw asal. pinggang aku SAKIT! :( sakit dowh. bile nak jalan mesti terasa sakit. then dapat kertas addmath yang markah macam tahape hape! balik rumah tido kejap sebab hujan kan. mengantuk. dh la sejuk~ heeeeweee ..

kat rumah sakit btol hati aku dengan Y. dye suke2 tarik tangan adim aku yg baby tuh! aku dah maki maki dye da. aku menjerit marah dye. padan muke kau y bengong!

aku taktahu kenapa kebelakangan nie aku cepat sangat marah !! asal eh ?
kau, kau dan kau. jage cket ehh. jangan sampai aku belasah kau orang. pahal ? ape usha2 !
huh. sorry mood aku takbaik hari nie.
chaoo .

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa