The One and Only
sad day
Monday, August 16, 2010 • 8/16/2010 03:38:00 PM • 0 comments



isnin. hari nie tade perhimpunan. ade trial pmr. GOOD LUCK ADIK-ADIK SMKLK =).

masa dalam kelas kan, dapat kertas ujian. TERUK !. ape ? teruk taw tak markah eden. sangat sedih.
sedih sangat. memang la sedih sebab dpt markah yg teruk. takut sangat tahun depan da amek peperiksaan besar. sijil pelajaran malaysia. tahu kan ? heh. kalau boleh aku memang taknak amek.

tadi dalam kelass sejarah, cikgu tak masuk. haha seperi biasa, budak budak zaman sekarang. ape lagi happy la. haha. jahad an ? hehe. saya tahu!

aku, Betty and Ain borak2 le pasal cousin Najwa. ain story2 pasal kezen najwa. kami dgr je la. aku tak tahu kenapa tahun nie paper english amat teruk sangat dowhh ! mungkin kurang belajar. mungkin ? heh, memang pon !

okayy2, lepas nie mesti belajar bersungguh-sungguh! mesti dan mesti ! *semangat ;)

setiap kali hari isnin kelas kitowg memang wajib balik lambat. entah la knp. haha. it's okay la. ta kesah pon. cikgu bagi paper BM. nak tahu dapat bape ? ckuop2 mkn jerk.. :(
tapi serius gilee ohh memang tak disangka ain dpt full mark bahagian c. bahagian tu memg susah. aku dok la puji puji ain yg dye sangat pandai. dye menafikannya dan berkata 'aku hentam je, tak sangka lak dpt mark penuh'

haha,, bertuahh kan ain nie ? :)
yes.yes. congrats lah.

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa