The One and Only
;p
Monday, September 27, 2010 • 9/27/2010 05:11:00 PM • 0 comments

salam. selamat petang! hujan semakin lebat diluar sana. kan ? orang kata, doa senang dimakbulkan mase hujan lebat. :)
hari nie aku tak pegii skoolaa sebabnya kaki aku sakit pagii tadii. bukan kaki je, sekali badan2 sakit. taktahuu kenapaa. tapii sekarang dahh okee daa. syukur.

sekarang neh myspace semakinn boosan kan, entah lah. tak tahhu kenapaa. facebook je smakin ramaii orang gunaa. ye kan? aku pun dahh lamee kot tak on myspace. just upload gmba jee.
aku kesian kat meera. pagi tadi dye pon tak gi skolaa sebab demam. then aku teman dye breakfast kat restoran harum cengkih. aku harap meera cepat sembuh. ex bf dye macamm banganggg ohh. tak gunee. biaselahh lelaki kann. aku pon daa lupe da pasal 'dye'. tak nak sebut namee dye lageh.

dan, sekarang aku nak belajar sungguh-sungguh! aku harapp aku tak terlambat nak khatamkan sembilan matee pelajaran neh terutamee sains dan akaun yang amat payah bagii aku :(

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa