The One and Only
cerita jumaat
Friday, October 1, 2010 • 10/01/2010 04:56:00 PM • 0 comments

hye! kite harap awk sume sehad walafiat ! hari niee pegii skolaa macam biase. tapii mse nak gi skolaa tuh jmpe ain and pyqa. dowgg malass nak gi skollaa. seperti biasa, mesti dowg nak serong uh. ish3. ape lahh mereka nie. tak baikk taw serong2. kalau aku taknak gi skoola pon aku bagitahu je mak aku. hehe da mulee dah tuu.
di sini, aku nak buat pengakuan yang aku tak sukee sape2 pon. aku dh lupee dah sumee pkaree yang menyakitkan. yes akhirnye berjaya lu;ekan. suke3.

dekat skola ade budak form 5 neh mukee dye sejibik macam H. serius lahh. heh dah mule da aku neh. kate tadii da lupe da? bukan3 aku memang tak sukee sape2 pon aku nak bagitahu je yang aku adee jumpe twin 'dye' laa. mke dye samee je. sebab tu setiap kali aku terserempak dengan budak form 5 neh, mesti aku usha dye lame2. hohoo. mesti mamat tuh dah pk bukan2 daa. pahal la minah neh pandang aku,, mesti dye da perasan daa. kembang bontot japp. hak3.

tady kat skola seperti biase bacee yassin tapii budak2 form 5 naik klass dulu sebab ade trial. lepas bace tuh, doa la mintak2 teacher tak masok kelass. aku memang nak hbeskan buat oral tapii tak sukee lahh sebab tcher banyak soal! dah tak macam oral da taw. kelas lain tade pun cmnie,, pastu kan, syukur sgt3 sbb tcher tak masok! best gyler. tapii kitorang tak enjoy la sbb kitorang kebelakangan neh busy sgt2. kena buadd akaun yang tak siap2 lagii! geramm sangat. sedihh sangat sume group daa siap. tapii group aku macam siot je kan. tu la, nyesal tak amek serius pasal bende alah neh mase first2 dulu dapat paper dari cikgu utk wat folioo akaun neh. tgk skang tau pon nak nyesal :'(

dan sekarang ? sumee dokumen2 tu dekat member aku so cmanee nak buat? lagii sedih tahu! :((
jap, enjoy sebentar. ha3. lepas nih family aku nak gi open house dekat syarikat ayah aku. actually syarikat ayah aku buat open house kat sanee. eee bestnye. bile ayah aku nak balek neh. hehe. suke3! :DD

p/S : awak awak, sorry taw asyik cite bende yang same je pasal si 'dye' kan3? terima kasih sebab membaca :)

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa