The One and Only
blah exam -,-'
Sunday, October 10, 2010 • 10/10/2010 05:52:00 PM • 0 comments

eee geramnye hari nie :( kat komputer tade internet ! so,ta dpt aku nk online..
skang neh bole on9 kat laptop mak aku jer laaa.. ta best la gune laptop !! nk comp jugak.
well, disebabkan tak boleh nak bukak internet tu dgn ape care skali pun, terpaksa jugak online menggunakan laptop mama yang kecik comel neh. dengan kata lain, notebook.

and hari neh dengan beraninye aku tegur awek si dia. aku just tanye cmtu2 jerk.tak lbeh pon. lantak lah dye nk kate ape kn. tapi agak2 awek dye neh report kat si dia tak yang aku tegur dye?
huh, biarkan. peduli ape aku. actually, aku taknak memperbesar-besarkan hal yang kecik sekecik jari neh. tak suke taw. biar kan dye bahagia disamping orang tersayang. sebab aku sekarang sukaaa sangat . aku tahu perangai dia yang sebenaar dan juga aku sukaa dengan pendapat NOR HANIZA tuh (:

so, sekarang aku dah tak ada apa-apa hubungan dengan dia walaupun sekadar kawan. tidak ada! because i really hate him. mean, his attitude. dulu memang ada saki baki sikit. bahawa aku menyayangi dia lagi. tetapi, hari neh hati neh rase kosong. tiada sape2 yang perlu dirindui lagi melainkan sahabat sejati ilham, ihsan, diyana n farzan. fullstop.

okeh sekarang fikirkan final-exam yang semakin hampir iaitu pada hari jumaat ini.akaun! what the hell? exam akaun akan berlangsung tidak lama lagi. jadi, aku perlu bersiap-sedia menghadapi hari yang tidak dinanti-nantikan ini.

aku baca fan 'we hate exam' kat facebook. wooo ramaii gilerr yang like group neh termasuklah aku. :) hehee. kenapa tak suka exam? banyak sangat sebabnye sampai tak muat satu page. kalau nak tahu lebih lanjut just seacrh dekat fb laaa. kan senangg. betul tak?

and andd, wish me luck k ! tak lama lagi exam. dupdapdupdapdupdap. jantung neh da berdebar-debar dah. mase tak menunggu kita. so, setakat ini sahaja yang dpt saya sampaikan. mahu study lorhh:))

p/s: SELAMAT BERJAYA JUGAK KEPADA SEMUAAAKAWAN-KAWAN SAYAA YANG NAK AMBIL EXAM ! GOOD LUCK K.BUAT YANG TERBAIK :)
i love youuu guys !

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa