The One and Only
tak suke tak sukee:'(
Friday, October 8, 2010 • 10/08/2010 05:56:00 PM • 0 comments

wahwahwah ! teringin nak jadi macam mereka mereka !
tapi susahh der nak jadii mcm dorgg kn, kn ?!
grr. aku neh setiap hari mengadap komputer tak pena miss pon.
heheee .

AWWW segannyer nak ngaku.
teruk an ?
grr!!

aku tak reti lah nak ikot jadual. nak buat jadual harian kat rumah ape lgii. harapan seyh..
tak maw pon buat bnde alah tuh cnfirm tak ikot . wakakaa.

eee tahu tak. aku skang ada masalah. pika ngadu taufik jual numbe dye kat member2.
tak mcm BANGANG ker !
sukati je jual number org.

tapii, masalah neh dh pon selesai sbb aku call topik semalam.
tak tahu la dye uh tipu atau ckp btol. susah nk pcye.
andd, balak pika pon dah sound mamat tuh.
member kitorg dah ugut dye. SO, dye tak akan buat bende alah neh lgii.
dye tkot ler tuh. gagagaa.
tak baek dowh fitnah2 .heh.

okay2. tahu tak exam dahh nak dekat --'
tak suke tak suke !! eee tak suke la exam. huh!
aku tak study ape2 lagii.
hadoii kene study 9 subjek skalii gus. ape ler len kali tak boleh study last minute lagii!
ingat tuh !! okee2 ingat2. hehee.

hari neh yang paling paling tak sukeeee skalii adalah..
jeng..jeng.. jeng..
hohooho.. handphone saye ROSAK ! :'((
waaaa..!!!
sedih dowh. ayah aku neh tak kesian kat aku ke?
dye tak nak belikan aku nset baru ke?
heee harap2 ayah aku beli nfon utk aku mlm neh :'(
waaaa!!

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa