The One and Only
nad's birthday
Friday, October 8, 2010 • 10/08/2010 10:22:00 AM • 0 comments

waaa :'( sedang memikirkan homework additonal mathematics yang tak complete lagiii..
grr! tape2 ari neh kakak aku blek, ti aku mintak akak aku ajarkan laa. kalau nak suro mak aku ajarkan, kne malam2 sbb mak aku neh asyik busy je siang2.
aww rindu gilee kat my cousin halimatun nadhirah. kitorang mang rapat walaupun umur kitorang berbeza. kalau balik kg tuh dye je la yg aku carii. hahaa.
kalau dye bce blog aku msty terharu neh. gagagagaa.


*klik image tersebut utk membaca dg lbeh jelas:)

hari neh hari jumaat bersamaan 8 oct 2010. aww see!! aku tak lupe aww nak wish bufday dye.
kat fb sudahh. sebab dye dok jaohh kat perak.
so time kat kpg je la dpt jmpe minah sewel neh.
hakhakhka.
kitorang memang rapat spti yg dikatakan .
sume rahsia aku, sume dye tahu.
and rahsie dye lak, dye bgtahu aku.
nseb baik budak neh pandai simpan rahsiee :)

happy bithday to you.. happy birthday to you..
happy birhday to you nadhirah..
happy birthday to you..!

wah wah wah... lihat!
mangatnye aku nyanyikan lagu utk dye.
dengan irama lagii tuh..
aku tak lupe aw hari jadi dye walaupon dye TAK WISH BIRTHDAYY AKU!
grr!
hehee, tape2 aku phm.
dye study utk pmr.
it's okee.
kali neh aku memaafkan dye ! (:
betapa baiknye aku :')

hakhakhakhak.. :DD
chao!

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa