The One and Only
award from Ain Soofiyah
Wednesday, December 22, 2010 • 12/22/2010 05:43:00 PM • 0 comments

Hello buddies ! Hari nie aku dapat award daripada Ain Soofiyah :) Thankyousoomuch awak! hehehe. Lawa kan award beliau :')
|
|
V

daveharm.com

***

And Now, aku nak cerita sikit pasal Novel Intelok Tingkatan Lima yang bosan nie. Aku dapat novel ni dari smk taman melawati. hehe. Pengetua dorang baik punye dengan aku. Novel nie menceritakan tentang 3 buah Keluarga. Iaitu kaum melayu,Cina dan india.

Cerita Keluarga pertama aku dah habis baca. Memang kesian sangat kat keluarga Seman tu. Aku pun teringin sangat-sangat nak tahu mana pergi Seman dan emaknya akhir sekali. Sebab dorang lari dari kampung tapi takde sesiapa yang tahu ke mana mereka melarikan diri.

Cerita Keluarga kedua pula, keluarga orang cina. Aku baca sampai belalang masuk ladang dorang. Lepas tu, berhenti. Cerita keluarga kaum cina ni teramat lah bosan, dan boleh membuatkan aku terlena .

Cerita Ketiga, Kaum India. Tak baca lagi. Tengok gitu-gitu je. serius bosan yang amat. Tapi kena baca jugak :'(

Ada sesiapa tak volunteer nak baca kan untuk aku ? teeehee :D

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa