The One and Only
Jom Berkenalan
Wednesday, December 22, 2010 • 12/22/2010 10:27:00 PM • 0 comments

Tagged from adik fienaz yang comel ! Terima kasih kerana meng-tag saya :) Segmen nie cik loqman Hakim yang baik hati yang buat . Untuk mengenal antara satu sama lain dengan rakan-rakan blogger :)

Dan, saya kena jawab Tujuh soalan .
1) Apakah status anda ?
Single but my heart forever taken :)

2) Cerita tentang diri anda
Panggil je Keyla. Tak yah nak panjang2. Tapi kwn tuisyen lebih mesra dengan nama Zahiraa . Seorang Pelajar yang sedang belajar di sekolah Menengah Kebangsaan Lembah Keramat. Tinggal di Kuala Lumpur. Lahir di Taman Melawati. Suka berkawan dengan semuaorang.

3)Ceritakan tentang blog anda
Blog ini dilahirkan pada 11/3/2010. Merupakan blog ketiga saya buat.Blog yang dulu dah delete. Kalau korang suka, sudi-2 lah follow blog yang tak seberapa ni.

4)Apa pandangan anda tentang dunia blog
Tempat meluahkan isi hati. seperti sebuah diari. Dan, mengenali lebih ramai kawan-kawan melalui blog.

5)Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..
Tulislah blog dengan baik :) Dan, sudi-2 lah follow saye. ngeee~

6)Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..
Blog ini takde lah menarik mane, Tapi, comel . agaga. takde la, erm..hasil tangan sendiri.

7)Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Sampai bila-bila kalau boleh :) Impian saya saya nak berkawan dengan semua followers saya dan saya nak followers saya lebih 1000 ! hehe..

- THE END:) -

The name given is Aqilah Zahirah Zulhisham. She loves to blogging since 2007 :)She lives in Kuala Lumpur,Malaysian. There is her own story of love and disappoinment, grief and happiness.

Diary About
 Sweet Stalker


Hi readers! Tekan iklan bawah ni untuk dapatkan duit :) masyukk !!
Template By: Umi Humaira
Owner: Qilaazahiraaa